Jump to content

Smart Helix krabber

Recommended Posts

Posted

Wie nog wat liggende gelden heeft het is nu mogelijk om de Smart Helix Apollo aan te schaffen.

spacer.png

Posted

"Not available", er zijn weer genoeg Amerikaanse natscheerders bovenop gedoken? ?

Ik verbaas me wel over het gewicht van de krabber, meer dan 200 gram vind ik heel erg veel.

Posted
Marcel schreef 1 uur terug:

Ik verbaas me wel over het gewicht van de krabber, meer dan 200 gram vind ik heel erg veel.

"it also significantly reduces the total weight of the set" ? gelukkig maar Marcel want anders .....

• Haha 1
Posted

De prijs voor iets wat uit de Oekraïne verbaasd me meer. Een onderdeel kan namelijk niet mee gerekend worden in productie en dat is loonkosten.

Posted
Snuff schreef 3 uur geleden:

"it also significantly reduces the total weight of the set" ? gelukkig maar Marcel want anders .....

De krabber is “slechts” 120 gram zwaar maar daarmee natuurlijk alsnog zeer gewichtig en slechts 4 gram zwaarder als mijn Charcoals.

Gelet op mijn voorkeur voor zware krabbers is het gewicht ideaal, dan ook nog eens verstelbaar en een greepje van 95 mm. het is een ideaal plaatje en ik vind hem er zeker fraai uitzien.

Maar ja ik heb al twee vintage Apollo’s en wachten we nog even tot Oekraïne eventueel in de EU komt -het is daar tegenwoordig toch wel lachen met een komiek als president- en misschien het belangrijkste het geld is in huize Koning op, weg, verdwenen, foetsie weet niet waar het is. ?

Posted

Nou toch niet zo slecht, kunnen ze tenminste nog lachen met hun baas ;-) 

Ik weet waar het geld naar toe is, geïnvesteerd in menthol en schuimtoestanden.

Ik wacht even de ervaringen af van enkele mensen die ik ken en gelijkaardige voorkeur hebben qua krabbers, tot nu toe alleen reviews van verkopers.

• I like it 1
Posted
Hanskoning schreef 59 minuten geleden:

Gelet op mijn voorkeur voor zware krabbers is het gewicht ideaal,

Je moet de Pils eens proberen ?

• Thanks! 1
  • Haha 3
Posted
Hanskoning schreef 1 uur geleden:

De krabber is “slechts” 120 gram zwaar maar daarmee natuurlijk alsnog zeer gewichtig en slechts 4 gram zwaarder als mijn Charcoals.

Je hebt gelijk, het was misschien nog iets te vroeg toen ik reageerde :$

• I like it 1
Posted
Robgtt99 schreef 7 uur geleden:

Je moet de Pils eens proberen ?

Waarschijnlijk meer iets voor mijn jonge bling bling vriend die thans -zo heb ik vanmiddag ter plaatste geconstateerd- met verbouw werkzaamheden bezig was en naarstig op zoek was naar een ietwat lompe bolkop hamer.?