Coarse Posted April 28, 2019 Posted April 28, 2019 Ik heb een beetje advies nodig over after shaves en pre shaves. Zelf gebruikt in altijd AXE maar dat doe ik nu al een tijd je niet meer, vanwegen het extreem nare gevoel van de alcohol op net geschoren huid. Pre shaves heb ik nog nooit gebruikt. Dus graag wat info en producten die mijn tijd en geld (blijf een Nederlander) waard zijn.
Hanskoning Posted April 28, 2019 Posted April 28, 2019 Heb je al even de tijd genomen om de 8 pagina’s in dit hoofdstuk eens door te nemen staat heel veel informatie in? Je vraag is trouwens vragen naar ieders voorkeur dus sla de eerste webshop open en alle subjectieve antwoorden die je hier zal krijgen staan vermeld. ? 2 1
Coarse Posted April 28, 2019 Author Posted April 28, 2019 Hanskoning schreef 1 minuut geleden: Heb je al even de tijd genomen om de 8 pagina’s in dit hoofdstuk eens door te nemen staat heel veel informatie in? Je vraag is trouwens vragen naar ieders voorkeur dus sla de eerste webshop open en alle subjectieve antwoorden die je hier zal krijgen staan vermeld. ? Ik ben gewoon benieuwd naar ieder zij voorkeur en waarom, maar je hebt gelijk had mijn vraag anders moet omschrijven.
Robgtt99 Posted April 28, 2019 Posted April 28, 2019 Preshaves hebben nog nooit meerwaarde voor mij gehad. Behalve het “verkoelende” gevoel (proraso) wordt het scheren niet makkelijker. En aftershaves. Ik ga puur voor de geur. Met of zonder alcohol. Balm of AS. Dat is gewoon wat jouw voorkeur is. Nou moet ik zeggen dat al heb ik wondjes. Dat ook een AS met alcohol mij niet heel erg deert. 1
efsk Posted April 28, 2019 Posted April 28, 2019 Geen. Hooguit, als het erg warm weer is, alcolado glacial, mar verder: koud water.
d1rk Posted April 28, 2019 Posted April 28, 2019 Proraso Groen splash moet je wel eens uitgeprobeerd hebben, het prikt bij mij wel, maar daarna lekker koel. Ook laat Proraso Groen splash een filmpje achter, wat prettig vettig aanvoelt. Maar afhankelijk van het scheerresultaat is het wel fijn om een balsam achter de hand te hebben, die van Proraso begin ik meer te waarderen. 1
Recommended Posts