Jump to content

Vie Long kwast weggeefactie

Marcel

Recommended Posts

Zie ook dit draadje voor meer achtergrond: Paardenharen kwasten van Vie-Long

Het betreft een Vie Long paardenharen kwast, type 13065M. Meer info over deze kwast hier.

Uit het bovenstaande mag duidelijk zijn, deze specifiekte kwast is mijn ding niet. Maar: dat betekent niet dat het jouw ding niet is!

Als je geen draaiende bewegingen maakt bij het opbrengen of maken van je schuim, en geen bezwaar hebt tegen een beetje prik, dan kan deze kwast wat voor je zijn. Of als je gewoon eens iets anders dan dassen- of varkenshaar wilt proberen.... Ik geef de grootste kans van slagen aan iemand die aan bowllathering doet en geen draaiende beweging op het gezicht maakt.

Het handvat van deze kwast is overigens erg fijn, maar om nou de kwast te slopen en er een andere knot in te zetten, gaat me wat te ver.

Ik heb de kwast van Lampuhkap als bonus bij een ruil gekregen en wil er dus geen geld aan verdienen. Maar ook niet verliezen :D Om enigszins een drempel op te werpen: deze kwast gaat tegen een vergoeding voor verzendkosten (6,75 binnen NL, BE weet ik zo niet, gaat tegen kostprijs) weer van de hand. Dan doe ik er nog een beetje zeep bij als bonus.

Dus: interesse? Meldt je per mail aan op pif[apenstaartje]zolar.nl en geef daarbij ook je gebruikersnaam hier. Sluiting van deze actie: aanstaande dinsdag (29 oktober) om 18:00 uur.

Via random.org zal ik een winnaar kiezen. Volgorde van binnenkomst in deze mailbox is de basis waarop geselecteerd wordt.

Randvoorwaarden: je bent hier al geregistreerd en hebt voordat je je bij mij per mail hebt aangemeld meer dan 10 "inhoudelijke" posts op je naam staan. Inhoudelijk als in: niet alleen maar mensen welkom geheten bijvoorbeeld. Voor geregistreerde leden met 9 of minder posts: je hebt tot dinsdag 18:00u ;)

Ook mods, admins en winkeliers mogen meedoen ,voor deze ene keer :roll:

Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden. :D

Ik heb me ook aangemeld, ik heb tot nu toe alleen varkens gehad (zelfs m'n gebruikersnaam betekent varken) en m'n enige ervaring met paardenhaar is de turkse #6 kwast die hoewel een hele goede kwast volgens mij geen enkel haartje van een paard/pony/ezel of zelfs nijlpaard bevat, enkel varken...

Ben dus erg benieuwd naar paardenhaar, ben toch al niet zo van de draaiende bewegingen en heb een paar keer op het punt gestaan om er zelf één te bestellen maar door het grote aanbod en moeilijk kunnen kiezen (ben weegschaal van sterrenbeeld) uitgesteld en nooit meer van gekomen.

Een beetje prik is helemaal niet erg, omdat je zo een kwast niet moet draaien maar meer als een verfkwast gebruikt kom je als het goed is helemaal niet met de puntjes van de haren in aanraking.

Alleen met het laden van de zeep maak ik vaak wat rondjes, vraag me af hoe dat op een bevredigende manier met zo een kwast gaat werken, vandaar ook deels mijn interesse.

Ik zou niets meer kopen voor kerst. Maar erg mooie actie! Past de kwast niet in grote bubbel envelop?

In zo'n envelop past hij, maar vervolgens krijg je de envelop met inhoud niet door de brievenbus ;)

Tjongejonge.....

Probeerde me in te houden, maar heb nu toch maar een mail gestuurd.

Een moment van zwakte.... ;)

Alleen verzendkosten voor zo'n kwast en een bonuszeepje erbij kan ik vast nog wel uitleggen thuis :D

( mocht ik winnen natuurlijk.... )

De eerste keer in m'n leven dat ik iets in een prijsvraag/bingo/loterij/PIF gewonnen heb... En ik ben er hartstikke blij mee!!

Bedankt Marcel!!!!!

En bedankt heren voor de felicitaties.

Gefeliciteerd, ik hoop maar dat dit niet je goede naam Puerco gaat aantasten. Je varkens kwasten zullen er niet blij mee zijn! :P

Overigens heb ik in mijn leven eens een keer een prijsvraag gewonnen te bedenken dat ik het antwoord op alle vragen (het was een serie van vragen) van iemand anders heb gekregen haha!