Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo iedereen, 

Ik ben Youri, 17 jaar oud, ik scheer al sinds mijn veertiende. Alleen dit was met een standaard cartridge razor.

De laatste tijd kreeg ik steeds vaker razor burn en ingegroeide haren, ook de prijs werd me te duur. 

Ik besloot een DE safety razor te gebruiken, hier krabber genoemd. Dat was een aantal weken terug.

ik hoop veel van jullie te leren!

• I like it 1
Posted

@d1rk ik gebruik de Mühle R41 met Astra Blue mesjes. Ik weet dat men deze vaak te agressief vind, zelf heb ik er geen last van. Ik heb dan ook erg hard baardhaar. 

• I like it 2
Posted
Snuff schreef 13 minuten geleden:

Kijk dat is iemand die meteen met beide voeten tegelijk in het diepe springt ?

Het viel me erg mee, ik dacht dat me hele gezicht rood zou zien. Echter maar twee kleine wondjes bij mij adamsappel, dat vond ik toch niet half slecht

• I like it 3
Posted
Coarse schreef 39 minuten geleden:

Het viel me erg mee, ik dacht dat me hele gezicht rood zou zien. Echter maar twee kleine wondjes bij mij adamsappel, dat vond ik toch niet half slecht

Herkenbaar, bij de adamsappel is het altijd voorzichtiger werken.

Leuk dat je uit Doetinchem komt, ik kom daar ook vandaan.

Zo vormen we een stevig front tegen al die Hollanders ?

• I like it 1
  • Haha 1
Posted
d1rk schreef 2 minuten geleden:

Leuk dat uit Doetinchem komt, ik kom daar ook vandaan.

Zo vormen we een stevig front tegen al die Hollanders ?

Helemaal waar:D

Posted
Coarse schreef 2 uur geleden:

Echter maar twee kleine wondjes bij mij adamsappel

makkelijk op te lossen, trek met je vingers het vel dat op de adamsappel ligt even wat naar rechts of links, scheer het glad en laat weer los. Als je namelijk over het benige gedeelte van je ademsappel scheert geeft dit vaak sneetjes.

• I like it 1
  • Thanks! 1
Posted

Heel raak weer opgemerkt Rolf en laten we wel wezen er druipt natuurlijk een groot minderwaardigheidscomplex van zijn opmerking af...........ach het is niet iedereen gegeven om daar te wonen waar het allemaal gebeurd. ? ?

• Haha 1
Posted

Leuk dat je uit Doetinchem komt, ik kom daar ook vandaan.

Zo vormen we een stevig front tegen al die Hollanders [emoji6]
Hé Doetinchem ligt niet alleen in het Oosten, Boekelo, Hardenberg, Arnhem en Zevenaar ook[emoji1787][emoji106]

Harrie Kosses

• I like it 1