Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal.

Even voorstellen ik ben Leander. En ben naar jaren van scheren met scheerapparaat sinds vandaag weer over gestapt naar nat scheren en straks naar klassiek scheren. Ik hoop wat aan jullie tips en truc's wat te hebben. Er zit hier zoveel ervaring. Groet.

Posted

welkom op het forum, bedoel je met klassiek scheren het open scheermes? In ieder geval veel plezier op je ontdekkingstocht, bij twijfel raadpleeg de wijzen op het forum (hoor ik niet bij).

Posted

Welkom Leander, bergen informatie in ieder geval om je verder te helpen, ook ik ben nieuwsgierig naar wat je bedoeld met natscheren, een cassette systeem (Gillette etc) of een echte krabber? 

Posted

Welkom en veel lees- en scheerplezier!

Ko Eversdijk schreef 1 uur terug:

Welkom, als chef kok zul je gewend zijn met scherpe messen te werken. Misschien is scheren met open mes wel een haalbaar doel!

Aangezien Leander pas 1 bericht gepost heeft, zonder melding van beroep, neem ik aan dat je hem kent ;-)

Posted
WilcoRoos schreef op 18-4-2019 om 15:14:

Welkom Leander, bergen informatie in ieder geval om je verder te helpen, ook ik ben nieuwsgierig naar wat je bedoeld met natscheren, een cassette systeem (Gillette etc) of een echte krabber? 

Ik heb vandaag alvast voor mijn verjaardag een echte krabber gekregen. Ik ben dus echt benieuwd.

• I like it 2
Posted
kalerolf schreef 16 minuten geleden:

Van harte met uw verjaardag..
Hoop dat het presentje je veel en goede scheer vreugd zal geven.

Dank je zal ik doen. Maar als je het boekje enzo leest zou je hem bijna weer aan de kant leggen. En moet je hem echt elke keer uit elkaar halen om schoon te maken?

• Haha 1
Posted

Tussen 2 cheerbeurten in draai ik hem een beetje los en spoel hem goed uit. Bij het wisselen van een mesje maak ik hem uitgebreider schoon.