Leander01 Posted April 18, 2019 Posted April 18, 2019 Hallo allemaal. Even voorstellen ik ben Leander. En ben naar jaren van scheren met scheerapparaat sinds vandaag weer over gestapt naar nat scheren en straks naar klassiek scheren. Ik hoop wat aan jullie tips en truc's wat te hebben. Er zit hier zoveel ervaring. Groet.
ChrisVanMeer Posted April 18, 2019 Posted April 18, 2019 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Snuff Posted April 18, 2019 Posted April 18, 2019 welkom op het forum, bedoel je met klassiek scheren het open scheermes? In ieder geval veel plezier op je ontdekkingstocht, bij twijfel raadpleeg de wijzen op het forum (hoor ik niet bij).
WilcoRoos Posted April 18, 2019 Posted April 18, 2019 Welkom Leander, bergen informatie in ieder geval om je verder te helpen, ook ik ben nieuwsgierig naar wat je bedoeld met natscheren, een cassette systeem (Gillette etc) of een echte krabber?
Ko Eversdijk Posted April 18, 2019 Posted April 18, 2019 Welkom, als chef kok zul je gewend zijn met scherpe messen te werken. Misschien is scheren met open mes wel een haalbaar doel!
Snowmiss Posted April 18, 2019 Posted April 18, 2019 Welkom en veel lees- en scheerplezier! Ko Eversdijk schreef 1 uur terug: Welkom, als chef kok zul je gewend zijn met scherpe messen te werken. Misschien is scheren met open mes wel een haalbaar doel! Aangezien Leander pas 1 bericht gepost heeft, zonder melding van beroep, neem ik aan dat je hem kent
Ko Eversdijk Posted April 18, 2019 Posted April 18, 2019 @Snowmiss Even profiel van Leander bekijken. Ik ken hem verder ook niet. Maar een goede chef kok moet met scherpe messen om kunnen gaan, dus vandaar mijn idee over open scheermessen. 1
Leander01 Posted April 20, 2019 Author Posted April 20, 2019 WilcoRoos schreef op 18-4-2019 om 15:14: Welkom Leander, bergen informatie in ieder geval om je verder te helpen, ook ik ben nieuwsgierig naar wat je bedoeld met natscheren, een cassette systeem (Gillette etc) of een echte krabber? Ik heb vandaag alvast voor mijn verjaardag een echte krabber gekregen. Ik ben dus echt benieuwd. 2
Leander01 Posted April 20, 2019 Author Posted April 20, 2019 kalerolf schreef 16 minuten geleden: Van harte met uw verjaardag.. Hoop dat het presentje je veel en goede scheer vreugd zal geven. Dank je zal ik doen. Maar als je het boekje enzo leest zou je hem bijna weer aan de kant leggen. En moet je hem echt elke keer uit elkaar halen om schoon te maken? 1
Guest Posted April 20, 2019 Posted April 20, 2019 Tussen 2 cheerbeurten in draai ik hem een beetje los en spoel hem goed uit. Bij het wisselen van een mesje maak ik hem uitgebreider schoon.
Recommended Posts