Ga naar inhoud
Noxa

Whisky Topic

Aanbevolen reacties

Ik ben sinds vorig jaar begonnen aan mijn ontdekkingsreis in de Whisk(e)y wereld.

Ik heb inmiddels kennis gemaakt met Ierse whiskeys, Jameson (IPA en Stout edition) en The Irishman (single malt en erg lekker met een heerlijke afdronk).

Daarnaast heb ik ook Schotse single malts geprobeerd (Speyburn, Glenfiddich 12y, Glendronach 12y, Finlaggan Original, Talisker Sky, Scapa Kyren) en een paar blends (Teacher's Highland Cream, Glen Taloch Peated, Clan McGregor)

Ik heb geen uitgebreide collectie omdat ik pas weer een nieuwe fles koop als ik een leeg heb gemaakt. Het is een ontdekkingsreis die nog lang kan duren, want de keuze is echt reuze.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Edsel Dat wordt een lange maar mooie reis.  

tip.   Ga eens naar een whiskyproeverij.  Of neem een whiskyproeverij pakketje met meerdere soorten erin. 

daar kom je snel achter waar jouw voorkeuren liggen.   Zelf sla ik de peated en medicinale whiskies graag over.  

Maar alvast een goed 2020 met vele lekkere tastings toegewenst 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.