Jump to content

Recommended Posts

Posted

Binnenkort vertrekt er familie naar Mallorca en ik vroeg me af of iemand kan vertellen wat er zoal wordt aangeboden in de supermarkt aldaar?  LaToja en Lea vermoed ik?

• I like it 1
Posted

Eufros komt uit Spanje, behoort tot het mooiste wat er is maar zal nog niet tot de supermarkten doorgedrongen zijn.

• I like it 3
  • 1 month later...
Posted

LEA is inderdaad fijn spul, heb hier ook de tube liggen. Ben wel benieuwd naar de lotion.

Posted
Kitchen schreef 4 uur geleden:

Tis bij een 150 grams tube Lea crème gebleven....wel lekker spul overigens.

Welke Lea tube is dit?

Posted

Ehh, de normale variant, Niet die zilverkleurige tube, maar de witte. Met een blauwe dop. 

Wel grappig, de uitbater van de supermarkt aldaar probeerde echt te overtuigen dat de Gillette in spuitbus het beste was wat er te koop was?

• Haha 3
Posted
Ehh, de normale variant, Niet die zilverkleurige tube, maar de witte. Met een blauwe dop. 
Wel grappig, de uitbater van de supermarkt aldaar probeerde echt te overtuigen dat de Gillette in spuitbus het beste was wat er te koop was[emoji1]
Wat is het verschil tussen de crème in de zilvere en de crème in de witte tube?
Posted
RolfMetHaar schreef 11 uur geleden:
Kitchen schreef 12 uur geleden:
Wel grappig, de uitbater van de supermarkt aldaar probeerde echt te overtuigen dat de Gillette in spuitbus het beste was wat er te koop wasemoji1.png

Wat is het verschil tussen de crème in de zilvere en de crème in de witte tube?

De créme in de zilveren tube is een toppertje en is de Classic lijn oftewel een hele mooie frisse geur waarin wat Sandalwood waar te nemen is en  verder voorzien is van lanoline en menthol. De zeep geeft een licht koelend effect en heeft een uitstekend schuim.

Samen met de bijbehorende after shave en balm heb je een fantastische lijn.

De witte met blauwel dop is de crème voor de gevoelige huid heeft een neutralere zeepgeur en geen menthol in zich maar voelt toch verrassend verfrissend aan.

Ik waardeer vooral de aftershave balm hiervan die ook een verkoelend effect geeft en zijn werk goed doet.

AB55BDEC-CCAC-4634-9EE9-9823ED918B8B.jpeg

• I like it 2
Posted

De balm is fijn en heeft een verkoelend effect. De scheerzeep met de blauw zilveren verpakking heeft het zelfde koelende effect. Er is een mooi schuim van te maken.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

• I like it 1
Posted

Balm 2e links en de zeep 2e van rechts.

Ik heb alleen de scheercreme in de zilver grijze verpakking nog niet gebruikt. De andere producten zijn fijn in gebruik.a542a32f6401904ae04bc087905307a1.jpg

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

• I like it 1
  • Thanks! 1