Ga naar inhoud
Nienke

Nieuw April 2019

Aanbevolen reacties

Een goede dag heren van het goede leven!

Ik heb van de week weer hele leuke dingen mogen uitpakken voor de winkel, waaronder een nieuwe set M Keramiek kommen en hand gemaakte leren beschermhoesjes voor je safety razor kop door LikeLoes!

6f739ceffad1bfd84c271dc1970d6e58.jpg0a235cf910e433d3934dc4894bf97dd9.jpg

Daarnaast krijgt de keukenwinkel een nieuwe look. (Hierdoor blijft het aanvullen van de webshop wat achter, maar pbtjes sturen bij interesse of vragen over nog niet toegevoegde producten kan altijd! Excuus voor de vertraging)

0739079079aa837f1d804058c2f87de5.jpgba27f62de77f18350ab9d05619a2ce6d.jpg

• Vind ik leuk 6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi spul binnengekregen voor April!

Vanmorgen is een vriend op aanraden van mij bij je langs geweest, helemaal enthousiast naar huis met een Jagger, Cella lotion en TruefittHill zeepje. Als ik bij hem op visite kom moeten we zeker even langs 't Scheerhuys vertelde hij zonet tegen mij

Goed gedaan Nienke. 👍

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nieuwe showroom Nienke??? Dat is prachtig wanneer is hij gereed dat gezegd hebbende om de hoeveel tijd wordt hij eigenlijk vernieuwd??

Een kleine tip als ze toch met de voorkant bezig zijn!  alleen de luifel nog iets groter en met een geïntrigeerde rookafvoer voor onze barbeque? 😂

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mooi spul binnengekregen voor April!

Vanmorgen is een vriend op aanraden van mij bij je langs geweest, helemaal enthousiast naar huis met een Jagger, Cella lotion en TruefittHill zeepje. Als ik bij hem op visite kom moeten we zeker even langs 't Scheerhuys vertelde hij zonet tegen mij

Goed gedaan Nienke.

Ah kijk, weet ik gelijk wie de “boos doenende” vage vriend is met de doorverwijzing .

Nee hoor, super tof en leuk om weer iemand aan een safety razor te helpen.

Ik zie jullie graag terug voor een bakkie koffie en een babbel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nieuwe showroom Nienke??? Dat is prachtig wanneer is hij gereed dat gezegd hebbende om de hoeveel tijd wordt hij eigenlijk vernieuwd??

Een kleine tip als ze toch met de voorkant bezig zijn!  alleen de luifel nog iets groter en met een geïntrigeerde rookafvoer voor onze barbeque? 

De huisstijl gaat veranderen. Mag wel na 30 jaar .
De showroom gaat meestal om de 5 jr in een kleine metamorfose en om de 10 gooien ze het echt om. Dus we kunnen qua binnen kant nog even vooruit. Nu eerst de buitenkant en de reclame/website op zijn kop.
We hopen over een week de meeste klaar te hebben.

Haha ik zal de luifel aanvraag indienen met 3 stempels en ook gelijk een privé inhang voor ‘t Scheerhuys, ik groei immers ook gestaag door
  • Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nienke schreef 2 uur geleden:

Ah kijk, weet ik gelijk wie de “boos doenende” vage vriend is met de doorverwijzing emoji6.png.

Nee hoor, super tof en leuk om weer iemand aan een safety razor te helpen.

Ik zie jullie graag terug voor een bakkie koffie en een babbel emoji38.png

Bozig? Dan heeft hij vast geen koffie  gehad. 😁

Hij wist mij vanmorgen te melden dat hij als beginner al meteen krasvrij geschoren heeft. :)

Ik denk dat je er een klant bij hebt.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bozig? Dan heeft hij vast geen koffie  gehad.

Hij wist mij vanmorgen te melden dat hij als beginner al meteen krasvrij geschoren heeft.

Ik denk dat je er een klant bij hebt.

2x goed nieuws altijd fijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.