Ga naar inhoud
ramon8

Groeten uit de bollenstreek

Aanbevolen reacties

Hi,

Ik realiseerde nadat ik steeds vaker “even voorstellen” berichten voorbij zag komen, dat ik al geruime tijd in gebreke ben gebleven. Al 4 maanden elke avond ff koekeloeren, zonder voor te stellen. Dat is niet netjes. Dus bij deze probeer ik het recht te zetten.

Mijn naam is Ramon, 51 jaar oud. Woonachtig in de bollenstreek, aanstaande zaterdag weer het jaarlijkse corso festijn. Ik werk in de IT.

Eind vorig jaar was ik wel klaar met dure fusion mesjes. Ook diverse Braun apparaten versleten met dure cleaning tankjes en nog meer ongein. Toen eindelijk de sprong gemaakt van de dark side naar deze zijde, met grote twijfel.

Eerste apparaat was een Merkur Futur. Want het risico op permanent gezichtsletsel wilde ik graag elimineren. Standje 0, leek me wel ok. Kwam er meteen achter dat het eigenlijk allemaal best mee viel. Echter wat een lomp ding die Futur. Keer op keer problemen met de snorharen direct onder de neus. De kop is domweg te groot. Niet getreurd daar had Merkur ook een speciaal klein snijdertje voor. Dat dingetje gebruik ik weleens, maar het voelt meer als epileren dan scheren. Inmiddels had ik ook een heel assortiment mesjes laten aanrukken. De scherpe varianten bevallen goed. Rapira, Polsilver, Feather heb ik reeds geprobeerd.

Toen heb ik een Merkur 37c, een scheve aangeschaft. Wat een heerlijke krabber. Alleen mocht ie wel wat langer zijn.

Mede door dit forum was de interesse in mooi scheergerei aangewakkerd en had ik mooie recensies over Charcoal Goods gelezen. Toen er een complete Stainless Steel te bestellen was heb ik die kans niet laten lopen. Prachtig mooi apparaat. Nu lekker knoeien met zeepjes. En het forum volgen.

Hoop dat dit niet te lang was, ik moest 4 maanden goedmaken...

afe52473ce28db4a1a210b8a036b1b57.jpg

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom alsnog en nee het is niet te lang. We lezen met interesse ieders belevenissen, gewoon actief mee doen op het forum. De Charcoal zal je vast heel goed bevallen

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom, leuk verhaaltje, zeker niet te lang.

Aan je scheve 37c, die tekort is, daar kun je toch gewoon een langer steeltje aan doen?

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom, beter wat later voorstellen dan nooit! Doordat je wat langer gewacht hebt, heb je in ieder geval al wat meer te  vertellen!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@d1rk Een langer steeltje  zal moeilijk gaan. Het steeltje zit vast aan de krabber. Krabber bestaat uit 2 delen.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom. De 39 is de kop van de 37 maar dan met een lange zare greep.

Dat kleintje van je is een eeltkrabber. Niet helemaal voor het baardhaar bedoeld :-)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom en geniet van de corso zaterdag( en van het feestje daarna bij KD. )

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom, en fijn dat je even tijd neemt om je voor te stellen :-)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom.  

Leuke introductie. 

Foto’s zijn altijd leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

welkom

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.