Koes Posted April 10, 2019 Posted April 10, 2019 Ik heb op het moment twee oude Gillete krabbers die is ok toestand zijn. Het is een Gillette super adjustable en een slim. De deuren sluiten niet gelijkmatig, loopt niet helemaal soepeltjes meer, verf is van de nummertjes etc. En ik zou ze in hun oude glorie willen laten herstellen. Nu heb ik al mijn google kunsten erop los gelaten maar ik vindt niet heel veel. Een paar in de US en maar een in Europa (https://vintagerazorshop.eu/Content-page). Ik wil het eigenlijk niet naar de US sturen dat wordt weer een hele dure grap. Heeft iemand ervaring met de vintagerazorshop.eu of weet een andere shop, in Nederland of Europa die dit soort dingen doet? Ik heb zelf nog de vaardigheden, spullen of zin om het zelf te doen.
Kwast73 Posted April 11, 2019 Posted April 11, 2019 Ik houd mij ook aanbevolen, heb een Gillette Slim Adjustable, is nog van mijn opa geweest. Ook hier problemen met het sluiten van de deurtjes.
Harkos Posted April 11, 2019 Posted April 11, 2019 Koes schreef op 10-4-2019 om 20:50: Ik heb op het moment twee oude Gillete krabbers die is ok toestand zijn. Het is een Gillette super adjustable en een slim. De deuren sluiten niet gelijkmatig, loopt niet helemaal soepeltjes meer, verf is van de nummertjes etc. En ik zou ze in hun oude glorie willen laten herstellen. Nu heb ik al mijn google kunsten erop los gelaten maar ik vindt niet heel veel. Een paar in de US en maar een in Europa (https://vintagerazorshop.eu/Content-page). Ik wil het eigenlijk niet naar de US sturen dat wordt weer een hele dure grap. Heeft iemand ervaring met de vintagerazorshop.eu of weet een andere shop, in Nederland of Europa die dit soort dingen doet? Ik heb zelf nog de vaardigheden, spullen of zin om het zelf te doen. Neem eens contact op met Gillette-54. Die heeft een adresje waar adjustables etc gedemonteerd worden en gereplated voor een redelijke prijs. Heb er een Fat Boy laten doen en die kwam als nieuw terug! 3 1
Koes Posted April 12, 2019 Author Posted April 12, 2019 @Harkos bedankt, ik heb hem een berichtje gestuurd. Die Fatboy ziet er echt mooi uit inderdaad
Gillette-54 Posted April 12, 2019 Posted April 12, 2019 vintagerazorshop.eu ken ik, hij begint net en heeft het gold platen zeker niet onder de knie. Mij wil je wel in contact brengen met iemand die het wel kan. Hebben jullie Facebook, dat gaat wat makkelijker via messenger 2 1
Recommended Posts