Pastapipo Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Gooien jullie de mesjes gewoon in de prullenbak of bewaren jullie je mesjes in een blade bank (een blikje, glazen pot of zoals ik; een oud doosje wybertjes) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 In een plastic miniatuur vuilcontainer en die gooi ik als ie vol is weg en dan haal ik weer een nieuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Ik mik ze in een iud blikje waar ik een sleuf in heb gemaakt. Als ie vol is gaat hij veilig en wel de vuilnisbak in. Of met het oud schroot mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Tot nu toe in de vuilnis bak van de badkamer (meerdere zakken om elkaar) maar nog nooit verder bij na gedacht. Idd wel verstandig om hier een opruimbak voor te maken. Heb nog een dikke plastic container staan waar ik mijn leven lang alle mesjes wel in kwijt kan denk ik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Ik heb 2 kleine kinderen, 2 en 4, dus voor mij is het vanzelfsprekend om hier rekening mee te houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Ik stop ze in een leeg blikje cola bijvoorbeeld wat ik dan op de badkamer heb staan, en mijn moeder gooit dat blikje gelukkig ook niet meer weg, want ze weet ook dat ik daar mijn oude mesjes in doe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ram0n Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Een apart blik in de badkamer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gyedema Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 In de verpakking waar ik de nieuwe uithaal. Ouwe erin, en in het pedaalemmertje wat iedere 2 a 3 dagen geleegd wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Ik heb zo'n blikken doosje waar van die Smints in zaten (liggen meestal bij de kassa's van supermarkten). Er zit nu voor een jaar aan mesjes in en hij zit nog lang niet vol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Een blikken spaarpot gehaald bij de Blokker voor ongeveer €1,=. Ik ben hem al jaren aan het vullen maar ik denk niet dat ik hem ooit vol krijg. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Widowmaker Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 In mijn feathers DE mes container zit aan de andere kant een opening waar je de gebruikte mesjes in kunt stoppen Link to comment Share on other sites More sharing options...
leonvw Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Ik doe mijn mesjes ook in een leeg Smint blikje. Eenmaal dichtgeklikt kan er vrijwel niets mee gebeuren, ook niet na het weggooien ervan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Ik vond een van deze in een tweedehandszaak, voor die vol is Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Ik heb een Feather Blade Bank. Alstie vol zit (en dat duurt nog wel even) doe ik een plakbandje over het sleufje en gooi ik het weg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 Een leeg bier blik(je), met een ander merk gaat het uiteraard ook Muurhouder is een bekerhouder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted December 25, 2018 Share Posted December 25, 2018 Daarmee kun je wel een herfst of 10 vooruit! ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koes Posted December 25, 2018 Share Posted December 25, 2018 Ik gebruik een plastic flesje van 200 ML. De openining is net te klein voor een DE mesje om zo erdoor te krijgen. Dus het mesje moet heel lichtjes gebogen worden, waardoor het erg lastig word om ze er weer uit te krijgen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 25, 2018 Share Posted December 25, 2018 Met een mesje een gleuf maken bovenin. Hoef je niet iedere keer de dop eraf te halen en de kans dat je je in de vingers snijd is een stuk kleiner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartmen Posted December 25, 2018 Share Posted December 25, 2018 Gewoon in een oud bierblikje . Die heb ik vaak toch wel op voorraad omdat ik graag een neut lus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted December 25, 2018 Share Posted December 25, 2018 Ik was me er niet van bewust dat borrels tegenwoordig al in bierblikken kwamen Bij de euroshopper toentertijd voor een euro (kan ook 1,50 geweest zijn) een Cars spaarpot gekocht. Is een blik met gleuf voor munten, alleen te openen met blikopener. Daar red ik het de komende decennia wel mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koes Posted December 25, 2018 Share Posted December 25, 2018 Darth Vader schreef 7 uur geleden: Met een mesje een gleuf maken bovenin. Hoef je niet iedere keer de dop eraf te halen en de kans dat je je in de vingers snijd is een stuk kleiner. Dat gaat niet lukken omdat de opening net te klein is zoas ik al zei, ik gebruik het al een tijdje en het is geen probleem om het mesje erin te krijgen zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted December 28, 2018 Share Posted December 28, 2018 Koes schreef op 25-12-2018 om 21:21: Dat gaat niet lukken omdat de opening net te klein is zoas ik al zei, ik gebruik het al een tijdje en het is geen probleem om het mesje erin te krijgen zo. Wellicht moet je die sleuf niet in de opening snijden, maar eronder waar de fles groter is. draai de dop erop, en kijk waar je er een spaarpot van maakt. Ik vond het geen gekke suggestie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 28, 2018 Share Posted December 28, 2018 Precies, bovenop de fles naast het tuitje waar de dop op zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koes Posted December 29, 2018 Share Posted December 29, 2018 Dat zou kunnen maar waar ruimte is om er iets in te krijgen is er ook ruimte om er iets uit de krijgen. Nu is dat absoluut niet het geval,wat een prettige gedachte is met kleine kinderen in huis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinboy Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 Wij sparen blik op (betalen per grijze container en ouderwets afval scheiden). En daarvoor staat een bak op zolder, waar altijd wel een blik in staat. Badkamer uit, 2 treden op en ik kan het er in gooien. Bespaard ook wat ruimte in onze zeer kleine badkamer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts