Jump to content

Blade bank

Pastapipo

Recommended Posts

Tot nu toe in de vuilnis bak van de badkamer (meerdere zakken om elkaar) maar nog nooit verder bij na gedacht. Idd wel verstandig om hier een opruimbak voor te maken. Heb nog een dikke plastic container staan waar ik mijn leven lang alle mesjes wel in kwijt kan denk ik!

Ik stop ze in een leeg blikje cola bijvoorbeeld wat ik dan op de badkamer heb staan, en mijn moeder gooit dat blikje gelukkig ook niet meer weg, want ze weet ook dat ik daar mijn oude mesjes in doe.

• 1 month later...
  • 5 years later...

Ik gebruik een plastic flesje van 200 ML.

De openining is net te klein voor een DE mesje om zo erdoor te krijgen.

Dus het mesje moet heel lichtjes gebogen worden, waardoor het erg lastig word om ze er weer uit te krijgen.

IMG-20181225-114937.jpg

• I like it 1

Met een mesje een gleuf maken bovenin. Hoef je niet iedere keer de dop eraf te halen en de kans dat je je in de vingers snijd is een stuk kleiner.

Ik was me er niet van bewust dat borrels tegenwoordig al in bierblikken kwamen :lol:

Bij de euroshopper toentertijd voor een euro (kan ook 1,50 geweest zijn) een Cars spaarpot gekocht. Is een blik met gleuf voor munten, alleen te openen met blikopener. Daar red ik het de komende decennia wel mee.

Darth Vader schreef 7 uur geleden:

Met een mesje een gleuf maken bovenin. Hoef je niet iedere keer de dop eraf te halen en de kans dat je je in de vingers snijd is een stuk kleiner.

Dat gaat niet lukken omdat de opening net te klein is zoas ik al zei, ik gebruik het al een tijdje en het is geen probleem om het mesje erin te krijgen zo.

Koes schreef op 25-12-2018 om 21:21:

Dat gaat niet lukken omdat de opening net te klein is zoas ik al zei, ik gebruik het al een tijdje en het is geen probleem om het mesje erin te krijgen zo.

Wellicht moet je die sleuf niet in de opening snijden, maar eronder waar de fles groter is. draai de dop erop, en kijk waar je er een spaarpot van maakt. Ik vond het geen gekke suggestie.

Dat zou kunnen maar waar ruimte is om er iets in te krijgen is er ook ruimte om er iets uit de krijgen. Nu is dat absoluut niet het geval,wat een prettige gedachte is met kleine kinderen in huis.

Wij sparen blik op (betalen per grijze container en ouderwets afval scheiden). En daarvoor staat een bak op zolder, waar altijd wel een blik in staat. Badkamer uit, 2 treden op en ik kan het er in gooien.

Bespaard ook wat ruimte in onze zeer kleine badkamer.