Tav Posted April 6, 2019 Posted April 6, 2019 ik ben 51 jaar jong en sinds een 10 jaar scheer ik mij met safety razors,.....open messen durf ik mij nog steeds niet aan wagen. Ik hoop dat ik hier nog wat kan opsteken . gr erik
shadowman12 Posted April 6, 2019 Posted April 6, 2019 Welkom @Tav . Misschien kunnen we ook nog wat van jouw leren
Snuff Posted April 7, 2019 Posted April 7, 2019 welkom. zo moeilijk is een open mes niet, je kan het blijven uitstellen maar ik voel gewoon dat het blijft kriebelen, gewoon doen! Je kan hier op het forum trouwens regelmatig heel goede messen vinden die perfect geslepen zijn voor vriendenprijsjes. Heb je meteen een goed begin en mocht het alsnog blijken dat je het maar niks vind ben je niet veel centen kwijt. succes! 2
Barbiere di Figaro Posted April 7, 2019 Posted April 7, 2019 Snuff schreef 8 uur geleden: welkom. zo moeilijk is een open mes niet, je kan het blijven uitstellen maar ik voel gewoon dat het blijft kriebelen, gewoon doen! Je kan hier op het forum trouwens regelmatig heel goede messen vinden die perfect geslepen zijn voor vriendenprijsjes. Heb je meteen een goed begin en mocht het alsnog blijken dat je het maar niks vind ben je niet veel centen kwijt. succes! De één voelt dat het blijft kriebelen, de ander voelt misschien stromen bloed van oor tot oor! 1 2
ChrisVanMeer Posted April 7, 2019 Posted April 7, 2019 Erik heeft gevraagd zijn account te sluiten. Bij deze ook een slotje op dit draadje.
Recommended Posts