Tav Posted April 6, 2019 Share Posted April 6, 2019 Kan ik hier mijn feather krabber verkopen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 6, 2019 Share Posted April 6, 2019 Dat kan, maar als dat je enige reden is, dan niet Ik zou zeggen: Lees de regels even goed door Stel je voor in het daarvoor bestemde forum Neem deel aan het forum Welkom. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 6, 2019 Share Posted April 6, 2019 Ik lig denk ik aan de basis van dit misverstand ? hij had namelijk op een buitenlands forum een heel aantrekkelijke feather aanbieding die ik op het oog had voor een vriend ( die ondertussen echter wat anders kocht) waarop ik hem opmerkzaam maakte op ons forum en dat ie daar eventueel zijn krabber kon aanbieden. Nu ben ik zelf iemand die als ik op een forum kom altijd even de regels lees voor ik los ga dus nagelaten te vermelden dat je niet meteen op de markt kan (heb hem wel een e-mailtje gestuurd ondertussen. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tav Posted April 6, 2019 Author Share Posted April 6, 2019 Ok, inmiddels gelezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted April 6, 2019 Share Posted April 6, 2019 @Tav ik zou het op prijs stellen als je je ook nog even voorstelt in het welkomst forum hier. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tav Posted April 6, 2019 Author Share Posted April 6, 2019 als het nu simpel was voor een foto in te plakken graag maar via een andere weg heb ik geen goesting in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted April 6, 2019 Share Posted April 6, 2019 Je kunt hele hele internet gebruiken om een foto te plaatsen, hier hoef je alleen maar een link te plaatsen. Dat lijkt me niet heel ingewikkeld, velen gingen je al voor namelijk ?. Donateur worden kan ook, dan kun je hier rechtstreeks foto's plaatsen en help je het forum met zijn voortbestaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 7, 2019 Share Posted April 7, 2019 @Tav je geeft aan de regels gelezen te hebben, maar aan wat er tot nu toe is voortgekomen uit jouw lidmaatschap, betwijfel ik ten zeerste of je de regels ook echt tot je hebt genomen. Het is hier ook geen veredelde versie van Marktplaats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tav Posted April 7, 2019 Author Share Posted April 7, 2019 Wat is het probleem eigenlijk....ik heb geen enkele regel overtreden denk ik... En wie ben jij om te twijfelen aan mijn oprechtheid, Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 7, 2019 Share Posted April 7, 2019 Iemand die binnenkomt met als eerste bericht “kan ik hier iets verkopen?” die wantrouw ik. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tav Posted April 7, 2019 Author Share Posted April 7, 2019 Dan is dat jouw probleem..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tav Posted April 7, 2019 Author Share Posted April 7, 2019 Tevreden nu, ?. Jij bent wel fier op jezelf nu zeker... Bekrompen ventje..... Verwijder jij mijn account of kan ik dat zelf want men zo'n triestige mensen wil ik niet op een forum zitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 7, 2019 Share Posted April 7, 2019 Bij deze. Slotje. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts