Jump to content

Verkopen

Tav
 Share

Recommended Posts

Ik lig denk ik aan de basis van dit misverstand ? hij had namelijk op een buitenlands forum een heel aantrekkelijke feather aanbieding die ik op het oog had voor een vriend ( die ondertussen echter wat anders kocht) waarop ik hem opmerkzaam maakte op ons forum en dat ie daar eventueel zijn krabber kon aanbieden. Nu ben ik zelf iemand die als ik op een forum kom altijd even de regels lees voor ik los ga dus nagelaten te vermelden dat je niet meteen op de markt kan (heb hem wel een e-mailtje gestuurd ondertussen.

• I like it 2
  • Thanks! 1

Je kunt hele hele internet gebruiken om een foto te plaatsen, hier hoef je alleen maar een link te plaatsen. Dat lijkt me niet heel ingewikkeld, velen gingen je al voor namelijk ?. Donateur worden kan ook, dan kun je hier rechtstreeks foto's plaatsen en help je het forum met zijn voortbestaan.

Tevreden nu,  ?.   Jij bent wel fier op jezelf nu zeker... Bekrompen ventje..... Verwijder jij mijn account of kan ik dat zelf want men zo'n triestige mensen wil ik niet op een forum zitten 

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.