Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal!

Ik ben sinds vandaag lid geworden en scheer al sinds enige tijd met een safety razor (Merkur), gebruik o.a. een Mühle zilverspits scheerkwast en een Omega varkenshaar. Wissel veel af qua producten, op dit moment o.a. scheerzepen van Proraso, Knize Ten en Mitchell's Wool Fat in rotatie. 

Ik ga het forum goed doorspitten en van tijd  tot tijd deelnemen, ben altijd geïnteresseerd in ervaringen/reviews!

• I like it 3
Posted

Welkom!

We kunnen altijd wel wat mensen gebruiken in de SvdD topic.

Gotti86 schreef 14 minuten geleden:

Ik ga het forum goed doorspitten en van tijd  tot tijd deelnemen, ben altijd geïnteresseerd in ervaringen/reviews!

Lees dat (geweldige) mesjestopic van @Harkos eens door. Eigenlijk wel de basis...

• I like it 1
Posted
d1rk schreef 6 minuten geleden:

Welkom!

We kunnen altijd wel wat mensen gebruiken in de SvdD topic.

Lees dat (geweldige) mesjestopic van @Harkos eens door. Eigenlijk wel de basis...

Goede tip over die mesjes! Ga er gelijk even in duiken, laatste tijd wat zoekende qua mesjes...

• I like it 1
Posted
Gotti86 schreef 27 minuten geleden:

Goede tip over die mesjes! Ga er gelijk even in duiken, laatste tijd wat zoekende qua mesjes...

Daar valt een hoop over te ontdekken, bevindingen van mijn bestelde mesjes post ik in de SvdD.

Leukste is dat de goedkoopste ook het meest gewaardeerd worden, en dan doel ik op Rapira en Voshkod.

Posted
Bartmen schreef 5 minuten geleden:

@d1rk bij  mij niet Rapira vind ik haakmesjes en voskhod vind ik snel stop en gaan maar drie keer mee

Welke advizeur jij dan? Derby Extra? ?

Posted

Welkom, en lees maar snel over het gegooi met mesjes modder heen hoor, een ieder ervaart zaken weer op zijn of haar manier en komt tot andere gevolgtrekkingen, probeer dingen uit en als je iets vind wat voor jou bevalt, gewoon van genieten ;-)

In mijn eigen ervaring zit @Harkos vaak midden in de roos met zijn mes waarderingen, ik heb een drietal pakken van 100 stuks gekocht van drie verschillende mesjes die in zijn lijst hoog scoren. Let wel op dat er (geloof het of niet) vervalsingen verkocht worden op Ebay, vaak zeer slechte mesjes in een papieren jasje van een goed merk, kleine details verraden het wel, maar je moet het maar weten.

Ik zelf heb vooral veel plezier in alle verschillende zepen (monstertjes) en nu ook Aftershaves, zo vinden we allemaal wel iets waar we mee kunnen experimenteren.

• I like it 2
Posted
Bartmen schreef 14 minuten geleden:

@d1rk Derby ken ik niet .  Is dat van Volkswagen?

Ja. Volkswagen onder de mesjes. Het lijkt heel wat, maar het is een sjoemelmesje. Meer geschikt voor de schilder, om verfspetters van ruiten af te krabben.

• I like it 1