Ben1611 Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Hallo eenieder Ik heb een beetje een lastige vraag . Kan iemand mij vertellen waar je de meeste kans van slagen hebt op het vinden van goede gebruikte messen ,,die enige zorg nodige hebben . En dan bedoel ik niet marktplaats of zo of andere aanbieders ,maar meer een markt of braderie of zo . Of is dit typisch een gevalletje van .........je moet er maar net tegen aan lopen . alvast bedankt voor de reacties mvg Ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
d1rk Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Volgens mij toch wel ebay.de Marktplaats is inderdaad treurige boel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 In Apeldoorn is tweemaal per jaar in de zomer een grote Brocante en antiekmarkt op het stadhuisplein en deze is zeker de moeite waard voor het vinden van scheergerief zo weet ik en mijn portemonnee uit ervaring. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Vlak bij (mijn) huis ook nog eens. Kom er geregeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Nee eigenlijk niet Rolf. Eens even zoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted April 5, 2019 Share Posted April 5, 2019 Ik ken een mannetje van 83 die elk weekend op de fiets alle marktjes afgaat. Hij weet dat hij bij mij altijd wel een goede prijs krijgt voor een groot scheermes, doosje erbij is bonus.Vandaag kwam hij langs met een R. A. Herder van ruim 23 mm met doos. Wel wat vlekjes helaas, dit betekent meer werk dan een paar Gold Dollars aanpassen. Zucht. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted April 5, 2019 Share Posted April 5, 2019 Fijn mannetje, fijn mes! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts