Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo 

Is de site "vraag en aanbod "bij wet verboden of zo ?

omdat ik hier niet op kan .

Of moet je dan aan "specifieke eisen"hebben voldaan?

Mvg Ben  

Posted

Je moet een minimaal aantal posts hebben gedaan, ook om te voorkomen dat iemand zich aanmeld, spul koopt of verkoopt en met de noorderzon vertrekt.

• I like it 1
Posted

ok duidelijk 

maar om hoeveel post gaat het dan ?

mvg Ben 

dus hij licht vanzelf op als ik zover ben ?

Posted
Ben1611 schreef 20 minuten geleden:

ok duidelijk 

maar om hoeveel post gaat het dan ?

mvg Ben 

dus hij licht vanzelf op als ik zover ben ?

Daar staat alles wat je weten wilt :-) 

• I like it 1
Posted
Ben1611 schreef 3 minuten geleden:

hahhaha

ik zit erop .

thks voor de rreacties

Zie in de regels direct even artikel 2 ?

• I like it 1
Posted

Om te voorkomen dat er hier mensen hier lid worden, snel 15 berichten plaatsen en vervolgens Vraag en Aanbod gaan bestieren zijn vanaf nu ook de regels aangepast dat je eerst minimaal 14 dagen lid moet zijn in combinatie met 15 geplaatste berichten voordat het Vraag en Aanbod forum zichtbaar is.

De forumregels, plus de forumgroepen en privileges draadjes aangepast.

• I like it 6
  • Thanks! 4
Posted

Al die 'eendagsvliegen' op fora, ik ben ze liever kwijt dan rijk. Je hoeft je namelijk niet eens te registreren om bijna alles te kunnen lezen.

Prima maatregel @ChrisVanMeer, al had je het minimum aantal dagen wel mogen oprekken naar 28 dagen o.i.d., maar ik ben hier niet de dictator ?

• I like it 2
  • Thanks! 1
Posted
kalerolf schreef 1 uur geleden:

Prima maatregel.. ben het overigens ook eens met de aantal dagen lid zijn optrekken zoals d1rk benoemd..

Kan me ook goed in vinden

Posted

Het was toch ook zo dat wanneer je donateur werd ook direct toe gang krijgt tot alles. Of zit ik er nu naast ? en is deze mogelijkheid niet meer van toepassing Ik herinner mij dat ik nog geen 15 berichten had verstuurd , maar direct gouden donateur ben geworden. ik kon toen ook direct bij de marktplaats. 

Of zit ik nou onzin te te kleppen. 

• I like it 1
  • 2 weeks later...
Posted

Er zijn zelf forums zoals against the grain waar je minimaal 100posts moet hebben en 60 dagen member, dat vind ik dit nog wel meevallen en erg schappelijk.

Posted
Robgtt99 schreef 17 uur geleden:

Is ook veiliger

als je meteen de markt op kan. Loop je leeg op de mooie aanbiedingen

Als iemand niet net voor jou een kudde scheerzepen wegkaapt xD;)

• I like it 1
  • Haha 1
Posted

Voorkomen dat mensen alleen lid worden om spul te dumpen is prima.

Maar is het mogelijk alleen het openen van een nieuwe post te beperken, en wel te laten lezen en reageren? Voor iemand die begint is het juist interessant te zien wat er voorbij komt en mogelijk een eerste krabber, mes of iets anders over te nemen.

Zelf vond ik dat namelijk jammer.

Of alleen maar lees recht geven. Kun je toch kijken en via een pm kun je ook een bod doen, als echt iets wilt hebben. En anders gaan de spammers  in een post hun meuk spammen.

Posted
ChrisVanMeer schreef 4 uur geleden:

Die optie is er technisch ja.

Ideetje om een nieuw lid wel lees rechten te geven? Kunnen die ook rond kijken, en zich verwonderen over wat er voor sommige spullen gevraagd wordt ?.

Posted
Tinboy schreef 11 uur geleden:

Of alleen maar lees recht geven. Kun je toch kijken en via een pm kun je ook een bod doen, als echt iets wilt hebben. En anders gaan de spammers  in een post hun meuk spammen.

Of, en dat komt helaas geregeld voor, 15 post met meestal onzin uitkramen om zo snel mogelijk tot die 15 berichten te komen.

Posted

Kan nu ook, dus 15 berichten + 14 dagen voor posten. Daarvoor alleen lees recht geven.

Posted

Volgens mij hebben we nu een mooie manier om dit te regelen, zonder al teveel excessen. Ik zie geen noodzaak om te veranderen.

• I like it 1
  • Thanks! 1