shadowman12 Posted April 1, 2019 Share Posted April 1, 2019 Er was hier een topic hoe je pre shave creme zelf kan maken met shea butter en nog een aantal andere ingredienten, alleen ik heb flink gezocht alleen kan het topic niet meer vinden. Kan iemand me hier helpen aan het recept voor huisgemaakt pre-shave creme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitchen Posted April 1, 2019 Share Posted April 1, 2019 Volgens mij was het after shave balsem van Tjebbe. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowman12 Posted April 1, 2019 Author Share Posted April 1, 2019 Kitchen schreef 3 minuten geleden: Volgens mij was het after shave balsem van Tjebbe. Dank daar heb je denk ik gelijk in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitchen Posted April 1, 2019 Share Posted April 1, 2019 deze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowman12 Posted April 1, 2019 Author Share Posted April 1, 2019 Kitchen schreef 1 minuut geleden: deze? Ja denk het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts