Jump to content

Wie herkent deze kwast?

VROEM

Recommended Posts

Ik heb een erg fijne kwast, ooit gekocht bij een scheerzaakje in Arnhem.

Op het forum zie ik diverse kwasten met logo's voorbij komen, maar op deze staat niets!

Ik weet alleen dat hij niet goedkoop was en dat bij verkoop werd aangegeven dat hij weinig zeep gebruikte.

Maar herkent iemand deze?

Zo als te zien is het een brede, 80 mm

qava8eve.jpg

Vrees dat dit een onmogelijke opgave is. Heb zelf een varkenshaar borstel die zo'n 40 jaar oud is, zo'n 30 jaar lang is die dagelijks gebruikt, heeft Antarctica, woestijnen, jungles overleeft ook al werd hij zonder drogen terug opgeborgen na gebruik en is nog altijd heel goed bruikbaar, ook een no name borstel. Zet je soms wel eens aan het denken waarom we een verzameling borstels aanleggen.

Vrees dat dit een onmogelijke opgave is. Heb zelf een varkenshaar borstel die zo'n 40 jaar oud is, zo'n 30 jaar lang is die dagelijks gebruikt, heeft Antarctica, woestijnen, jungles overleeft ook al werd hij zonder drogen terug opgeborgen na gebruik en is nog altijd heel goed bruikbaar, ook een no name borstel. Zet je soms wel eens aan het denken waarom we een verzameling borstels aanleggen.

Wil natuurlijk niet te zeer off topic gaan maar hoe is antartica? Lijkt me een mooi plekje ondanks de kou. Ik zou er echter meteen reusachtige reuma aanvallen krijgen. De woestijn lijkt me minder slangen etc die hebben jungles ook. Jungle lijkt me mooi maar al dat omgedierte.

He grapjassen, gaat-ie lekker :)

De kwast is erg zacht, en grote halen-snel thuis.

Zal de winkel maar s vragen...

En nouja ik denk dat je dit al hebt gechecked maar de onderkant etc staat ook niets op? Er zou toch op zijn minst iets moeten zijn?

Henk maakt kwasten op maat he, dus de keus van het hout is ook geheel aan de klant (en ik kan het weten, ik heb er 1 :D ) Zelfs de vorm enzo zijn helemaal op maat te krijgen

Ik heb mijn silvertip al een hele poos inmiddels en erg tevreden over :D