Jump to content

Recommended Posts

Posted

Excuus als dit een stomme vraag is maar ik snap niet hoe ik op de juiste manier foto's kan toevoegen? Ik druk op 'Andere media invoegen' en 'Bestaande bijlage toevoegen' maar daar staat 'U hebt geen bestaande bijlagen. '

Ik probeerde vanaf een url maar dat werkt niet zo prettig... Help?

Posted

Velen doen het hier met Tapatalk (oid) of als je donateur word, krijg je de mogelijkheid om foto's te plaatsen. Via een link is inderdaad de andere optie :-)

Posted

bbimg.com werkt (tot nu toe) ook wel goed.

ben wel benieuw hoelang die plaatjes gehost worden.

Posted
d1rk schreef 16 uur geleden:

bbimg.com werkt (tot nu toe) ook wel goed.

ben wel benieuw hoelang die plaatjes gehost worden.

Werkt niet goed voor mij, rare chinees site of gateway error.  Ik ga imgur gebruiken denk ik.

Posted

Geen idee. Tis uploaden en knippen- en plakken geblazen.  Ik kan tot nu toe nog niks zeggen over hoelang de foto's  gehost worden.

Posted
d1rk schreef 1 uur terug:

Geen idee. Tis uploaden en knippen- en plakken geblazen.  Ik kan tot nu toe nog niks zeggen over hoelang de foto's  gehost worden.

Bij Imgur zo'n 5 jaar, geen idee of het uitmaakt of je een account hebt of niet. 

• 5 months later...
Posted

Misschien een ietsje ouder onderwerp waar ik op reageer. 

Maar kan het ook via Dropbox? 

• 6 months later...
Posted (edited)

Klopt het dat ik via Imgur geen foto's meer kan invoegen ??

Edit: laat maar had zelf de verkeerde link 

Edited by Alex_G
opgelost
  • I like it 1
Posted

@Martijnshave via het menu eerst naar images --> daar selecteer je de foto  --> dan opent de foto met lijstje met links aan de rechter kant en de 2de van boven direct link  werkt bij mij.