sami Posted March 21, 2019 Posted March 21, 2019 Goedendag wetshavers, ben nu al tijdje op zoek naar de RazoRock Game Changer 0.84-P razor ik zie op de meeste sites in het buitenland dat de razor meestal out of stock is in nederland helemaal niet te krijgen zelfs ik wilde via deze weg proberen of iemand eraan kon komen op 1 of andere manier zonder wekenlang te moeten wachten. zowiezo alvast dank.
Snuff Posted March 21, 2019 Posted March 21, 2019 welkom op het forum, stel je even voor in het daarvoor bestemde draadje? Inschrijven op de italianbarber website om verwittigd te worden als ie weer beschikbaar word. In Nederland of daarbuiten niet beschikbaar online, alleen bij italianbarber. Een voormalig lid van dit forum bood er eentje aan met beide basisplaatjes op against the grain forum, hij is van Nederland.
koenfucius Posted March 21, 2019 Posted March 21, 2019 Welkom.Ik heb er eerder deze week één besteld bij de Shave Lounge in UKIets duurder maar natuurlijk geen douane-toestanden (minstens tot zolang er geen Brexit is) 2
sami Posted March 31, 2019 Author Posted March 31, 2019 heb je m inmiddels al in ontvangs koenfucius ? zo ja, al uitgeprobeerd en hoe bevaltie ?
koenfucius Posted March 31, 2019 Posted March 31, 2019 heb je m inmiddels al in ontvangs koenfucius ? zo ja, al uitgeprobeerd en hoe bevaltie ? Ja, hij is al voorbijgekomen in de scheerbeurt van de dag. Heel sterke aanrader. Doet weinig onder voor mijn absolute top-krabbers. Efficiënt en comfortabel. 2
sami Posted March 31, 2019 Author Posted March 31, 2019 koenfucius schreef 1 uur geleden: sami schreef 1 uur geleden: heb je m inmiddels al in ontvangs koenfucius ? zo ja, al uitgeprobeerd en hoe bevaltie ? Ja, hij is al voorbijgekomen in de scheerbeurt van de dag. Heel sterke aanrader. Doet weinig onder voor mijn absolute top-krabbers. Efficiënt en comfortabel. netjes heb nog eens gecheckt bij shavelounge en was weer out of stock ik kom er zowiezo niet uit met bestellen uit het buitenland en ben beetje huiverig wat betreft betrouwbaarheid dus ondanks dat ik em graag zou willen zit het er voor mij voorlopig niet in misschien datie in de toekomst nog in NL te bestellen valt dank.
Jan Zoethout Posted June 29, 2019 Posted June 29, 2019 Heb er 1 ruim een week geleden bij Gifts & Care (https://www.giftsandcare.com/) gekocht (voor iets minder dan 80 euro thuis). Helaas is 'ie daar nu ook uitverkocht, zie ik ...
Harkos Posted June 29, 2019 Posted June 29, 2019 netjes heb nog eens gecheckt bij shavelounge en was weer out of stock ik kom er zowiezo niet uit met bestellen uit het buitenland en ben beetje huiverig wat betreft betrouwbaarheid dus ondanks dat ik em graag zou willen zit het er voor mij voorlopig niet in misschien datie in de toekomst nog in NL te bestellen valt dank.Visa, mastercard en PayPal geven toch voldoende zekerheid? Je bent gauw te bang! Harrie Kosses 1
shadowman12 Posted June 29, 2019 Posted June 29, 2019 sami schreef op 21-3-2019 om 01:38: Goedendag wetshavers, ben nu al tijdje op zoek naar de RazoRock Game Changer 0.84-P razor ik zie op de meeste sites in het buitenland dat de razor meestal out of stock is in nederland helemaal niet te krijgen zelfs ik wilde via deze weg proberen of iemand eraan kon komen op 1 of andere manier zonder wekenlang te moeten wachten. zowiezo alvast dank. @samiNu is ie op shavelounge.co.uk op voorraad: https://shavelounge.co.uk/product/razorock-game-changer-0-84-p-double-edge-razor/
Levi Posted June 29, 2019 Posted June 29, 2019 Ik heb deze week een Game Changer besteld via italianbarber.com. Die is nu onderweg, en ik vind het waard om er op te wachten. Ook al duurt dit even. Betaald via Paypal, alles correct zoals het hoort en via e-mail krijg ik voldoende informatie waar mijn pakket zich bevind.
WilcoRoos Posted June 29, 2019 Posted June 29, 2019 Levi schreef 4 uur geleden: Ik heb deze week een Game Changer besteld via italianbarber.com. Die is nu onderweg, en ik vind het waard om er op te wachten. Ook al duurt dit even. Betaald via Paypal, alles correct zoals het hoort en via e-mail krijg ik voldoende informatie waar mijn pakket zich bevind. Natuurlijk kan het enorm variëren, maar ik had hem van dezelfde bron in 3 dagen thuis, mijn mond viel open. Mijn pakje uit Engeland nadert nu 6 weken, als men het lopend en zwemmend zou brengen, had ik het zelfs al gehad... De mirakels en wonderen van de Postale dimensies 1
pern Posted June 29, 2019 Posted June 29, 2019 Ik heb de gamechanger van Connaught binnen een week binnen. Dus ook vanuit Engeland kan het snel.
Hanskoning Posted June 30, 2019 Posted June 30, 2019 Toch wel leuk om te lezen dat er eindelijk eensgezindheid op het forum is en dat we niet meer spreken over UEKAZ want volgens mij heeft iedereen nu onderhand al een Gamechanger in huis en is er zeer tevreden over. ? Wordt het bijna saai hier maar gelukkig hebben we dan altijd nog Snuffie met zijn eeeeeeh zepen.? 1 1
efsk Posted June 30, 2019 Posted June 30, 2019 Ik heb geen gamechanger, en ik vind Eufros goeie zeep. Bovendien heb ik een voorkeur voor lichtgewicht plastic krabbers. To zover de eensgezindheid 1 2
WilcoRoos Posted June 30, 2019 Posted June 30, 2019 Hanskoning schreef 24 minuten geleden: Toch wel leuk om te lezen dat er eindelijk eensgezindheid op het forum is en dat we niet meer spreken over UEKAZ want volgens mij heeft iedereen nu onderhand al een Gamechanger in huis en is er zeer tevreden over. ? Wordt het bijna saai hier maar gelukkig hebben we dan altijd nog Snuffie met zijn eeeeeeh zepen.? Opmerkelijk inderdaad, ik ben benieuwd of de Open Kam versie op net zoveel steun kan rekenen ? Ik ben zeer nieuwsgierig naar de reviews van beide open kammen, ik vind die Jaws versie wel heel spannend qua uiterlijk. 1
Hanskoning Posted June 30, 2019 Posted June 30, 2019 efsk schreef 1 uur terug: Ik heb geen gamechanger, en ik vind Eufros goeie zeep. Bovendien heb ik een voorkeur voor lichtgewicht plastic krabbers. To zover de eensgezindheid Eeeeeh niets over je eeeeeeeh muzieksmaak dat is opmerkelijk. 1
efsk Posted June 30, 2019 Posted June 30, 2019 Hanskoning schreef 47 minuten geleden: Eeeeeh niets over je eeeeeeeh muzieksmaak dat is opmerkelijk. Dat hoeft toch niet? Ik hou van muziek, jij niet. Ik dacht dat we daar wel al een tijd achter waren. 1
WilcoRoos Posted June 30, 2019 Posted June 30, 2019 Ik heb net na wat zoekwerk geprobeerd recensies over de open kam versies te vinden, maar erg breed verspreid zijn deze nog niet. De Jaws schijnt agressiever te zijn als de 'normale' versie. Mij zo een weg lezend tussen van alles over de hele Game Changer familie, viel me op dat er toch wat Amerikanen waren die negatief waren, van 'Niet efficient, moet meer als 3 rondes scheren' (praten we echt over dezelfde .84 uitvoering??) tot 'onaangenaam te agressief en oncomfortabel'. Nu weet ik dat hoe je een krabber ervaart voor een ieder anders is, maar beide type klachten kan ik toch enkel wijten aan slechte scheertechniek en vooral druk in het laatste geval. Ik heb de GC 84 aan een absolute beginner aangeraden, en die heeft al laaiend enthusiast laten weten hoe zeer deze hem beviel, gladder als ie ooit met zijn Gillette Mach 3 was geworden en geen enkele huidirritatie meer. Ok, ik heb hem het 'geen druk' gebeuren wel duidelijk gemaakt voor aanschaf, maar goed dit is voor mij toch wel een soort van lakmoesproef. Tja UEKAZ wederom.. 1
sami Posted June 30, 2019 Author Posted June 30, 2019 dank wet shavers voor alle comments op de RR GC .84 heb de razor paar weken terug via shavelounge besteld heb tot nu toe met gillette silver blue en gillette naces geprobeerd ik moet zeggen ik moet altijd bij scheren onder de oren waardoor ik vrijwel altijd razorburn en irritatie krijg wellicht moet ik een milde razor proberen met wat effieciente mesjes dank heren en cheers.
Marcel Posted June 30, 2019 Posted June 30, 2019 Zouden er recente draadjes op dit forum zijn waarbij er voor de verandering eens níet off topic wordt gegaan over zepen/menthol/riolering/voetjes/bling? ? Case closed
Recommended Posts