Snowmiss Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 - J&T #2212 met Proraso Wit - Phoenix open comb slant met Voshkod (9*) - Pitralon Classic met als resultaat BBS 5
Guest Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 Krabber: FaTip Grande (MK2) Mesje: Voskhod (1) Zeep: KEPKINH Anise & Cedrus Kwast: AP Shave CO 24mm Blue Lagoon Tuxedo Aftershave: Di Barba Aluin Aftershave: Old Spice Original Aftershave: Vergulde Hand After Shave BalmEDT: Geen
Snuff Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 onno schreef 13 minuten geleden: Een goede werkweek scheerders En de mensen die niet meer mogen werken maar gedoemd zijn om te genieten van de week? Raw Shaving RS-10 Yoresh Shaving Bowl Plisson Acetate Burgundy Synthetic 22mm Martin de Candre Fougere I Coloniali balm 11 1
Tjebbe Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 Stirling 26/54,Van der Lovett Sweetwood,RazoRock Game Changer 84P op Stork Consul greep,Gillette Rubie Platinum Plus (1),Kruidvat aluin,Van der Lovett Sweetwood aftershave balsem.Sweet smoke, just a poke! 7
Johan Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 Fatip open kam krabberRapira Platinum Lux mesjeSimpson Chubby 2 synthetische kwastBdF Classico zeepFloid Mentolada SuaveEen welriekend begin van de week 8
koenfucius Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 Merkur VisionWizamet Super IridiumYaqi Tuxedo marble colour 24mmBarrister and Mann Latha OceanaThayers Witch Hazel LavenderNivea sensitive balsemNa de Berkeley, mijn andere verstelbare maar opnieuw in rotatie. En dat geeft ook al een erg fijne scheerbeurt. 11
Tjoolder Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 De week is goed begonnen. Prettige week gewenst! T-3? (binnenpretje) 1
Bartmen Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 Vandaag weer eens de palmolive scheercrème . Ik vind het nog steeds een goede zeep. Is makkelijk op te brengen en schuimt goed en ik vind die geur prima! Fijne dag ! 6
Jan Zoethout Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 SvdD 20190318. M Keramiek / APShaveCo SilkSmoke. Eufros "Rosa Bourbon" scheerzeep (monster). Timeless Ti 0.68 OC / Stork Ti "Taipan" greep. Centwin Super Platinum (1). Novaya Zarya "Red Moscow" EdC. 7
Jerry9630 Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 Blackland Blackbird met Astra groen mesje (3) AP Shave Co cashmere Catie's Bubbles ocean grove Aluin Aqua velva Myrsol emulsion 11
shadowman12 Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 Vanochtend was dit mijn scheerbeurt: Safety razor: Muhle R41 Mesje: Feather Pre-shave: Proraso Rood Pre-shave Scheercreme: Taylor of Old Bond Street Jermyn Street After-shave: Proraso Sensitive after-shave balm Scheerkwast: Edwin Jagger Imitation Ebony Best Badger Opschuimbakje: The Goodfella's smile Opschuimbakje Hemlock-hout Scheerkom: Muhle scheerkom porselein wit Met de Jerymn street en de Proraso senstive heb ik toch een iets minder glad resultaat (vooral rond de kin) dan de andere zepen die ik heb (beste resultaat Proraso Rood). Wel lekkere geur de Jermyn Street 6
Edsel Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 Rockwell 6C Gunmetal #5 Rockwell Swedish Silversteel (1) Vintage Omega varken TFS Tobacco Verde forte scheerzeep William’s Aqua Velva ASL Amalfi Crema Hydratante Aloe Vera 7
Harkos Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 Mühle Silvertip 3 band, Proraso Wood and Spice, Ikon X3, Rapira Super stainless 1e x, Proraso Wood and Spice cologne, Proraso Wood and Spice ASB. Kwast en zeep: Mühle Silvertip 3 band en Proraso Wood and Spice: Vandaag een rusteloze scheerbeurt. Mijn router had gisteren de geest gegeven en lag hele huize Kosses plat, geen Sonos, geen muziek van de NAS, geen foto's kunnen verwerken. Tja dat was een anders dan gewenst. Goed in een stille badkamer een bos hout en kruiden losgetrokken. Met de slappe Mühle das is het goed te doen om de Proraso crème tot een mooi schuim om te toveren. Snel kop ingesopt, nadat de Poolse kom mooi vol van warm schuim was. Mesje en krabber: De Rapira Super stainless voor de 1e x gebruikt. Een nieuw mesje vanmorgen en dat was prima snit. Niet alle Rapira's zijn hetzelfde, maar echt slechten zijn er ook niet. De Super Stainless is goed bruikbaar, boven gemiddeld, maar dat is het dan ook. In de Ikon X3 blijkt het een leuke combi te zijn. Vergevingsgezind en toch effectief scheren. Dat paste vanmorgen, want had de kop er toch niet bij. Resultaat: BBS. Tot slot: Vlot AS en ASB er op. Boterhammetje en op stap een nieuwe router regelen. Zoals je ziet werkt het weer. 10
ehv Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 De gebruikte middelen van vandaag.Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk 5
efsk Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 Shavemac zebra/beehive/24/56/bulb/Silvertip/D01 Meißner - Pink Grapefruit Flexo Voskhod (3) Tunney aluin Vreemd 6
koenfucius Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 Shavemac zebra/beehive/24/56/bulb/Silvertip/D01 Meißner - Pink Grapefruit Flexo Voskhod (3) Tunney aluin VreemdWaarom vreemd?
efsk Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 Omdat de kop van de Flexo op een veer staat die maakt dat de kop op en neer, maar niet heen en weer kan. Lag al een week klaar om te fotograferen, maar daar kwam ik maar niet toe dus nog effe wachten op de reportage. 4
koenfucius Posted March 19, 2019 Posted March 19, 2019 Colonial GeneralSchick Proline P-30Maseto extra density finest badgerLe Pt'i MeusienThayers Witch Hazel LavenderNivea sensitive balsem 8
Guest Posted March 19, 2019 Posted March 19, 2019 Krabber: FaTip Grande (MK2) Mesje: Voskhod (2) Zeep: KEPKINH Anise & Cedrus Kwast: AP Shave CO 24mm Blue Lagoon Tuxedo Aftershave: Di Barba Aluin Aftershave: Old Spice Original Aftershave: Vergulde Hand After Shave BalmEDT: Geen
Tjebbe Posted March 19, 2019 Posted March 19, 2019 RazoRock 400,Baume crème,Above the Tie S1 op Phoenix greep,Gillette Rubie Platinum Plus (2),Kruidvat aluin,Pitralon Original.Beetje topzwaar, deze combi van krabberkop en greep, maar een lichter greepje doet de krabber goed. 7
Jan Zoethout Posted March 19, 2019 Posted March 19, 2019 SvdD 20190319. M Keramiek / APShaveCo SilkSmoke. Ariana&Evans "Tertius" scheerzeep. Timeless Ti 0.68 OC / Stork Ti "Taipan" greep. Centwin Super Platinum (2). Loris "So Oud" EdP. 4
Dajd94 Posted March 19, 2019 Posted March 19, 2019 Scheerbeurt van de dag - 19 maart 2019 Zeep: Barrister & Mann Seville Kwast: AP Shave Co Synbad 24mm Mes: Leaf Razor Mesje: Lord Classic Super Stainless (1) Aftershave: Thayers Witch Hazel Cucumber Stirling Baker Street Aftershave Balm De meest gebruikte combinatie van zeep, mesje en aftershave hier momenteel. De bodem van de pot Seville begint daarom helaas sneller dan me lief is te naderen. Een heerlijke scheerbeurt!! 6
Harkos Posted March 19, 2019 Posted March 19, 2019 Jeruzalem Harkos® Fibre, Vulfix Classic Sandalwood, Mulcuto Schrägschnitt (kunststof), Rapira Super stainless 2e x, Rebul Dark Spice,TFS Crazy Sandalwood ASB. Kwast en zeep: Jeruzalem Harkos® Fibre en Vulfix Classic Sandalwood: Rondje sandelhout en kruiden. Blijf er gewoon in zwelgen. Toch wel een van mijn lekkerste geurtjes en als dan de producten ook nog kloppen qua inhoud en gebruiksgemak, dan wordt je daar toch weer vrolijk van? Zo ook vanmorgen. De Vulvix crème is me eigenlijk wel iets te crèmig, maar ja dan maar wat vlotter een prima schuim. Betekent wel, dat ik elke keer op moet passen met de kwast laden, want je hebt zo te veel. De kwast met Mühle syntheet is stug genoeg voor deze crème en had ik zo een M keramiek bak vol schuim. Mesje en krabber: De Rapira Super stainless voor de 2e x gebruikt. De Rapira is prima op dreef. Mooie snit. In de lichte kunststof Mulcuto ontspannen scheren, glijdt makkelijk over de schuimlaag en neemt ongemerkt tot op haarzakjes diepte. 3 rondjes en weer hoogglans glad geschoren. Resultaat: BBS. Tot slot: Een stevige plens Rebul bezorgde nauwelijks prik, zo goed scheert die krabber. Crazy Sandalwood voor de zorg en vervolgens nog een puf Loris So Oud voor het lekkere luchtje. Ik voel me weer prima. 6
Recommended Posts