Ga naar inhoud
Nienke

Nieuw (toekomstig) lid [emoji38]

Aanbevolen reacties

Van harte!

Nienke schreef 7 uur geleden:

Nog wel een lange wacht dan hoor. 6 maanden

Och, da's ongeveer de gemiddelde wachttijd met DHL uit Duitsland.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Van harte!

Och, da's ongeveer de gemiddelde wachttijd met DHL uit Duitsland.

Das waar en op sommige “speciale” krabbers wacht men ook graag 2 jaar. Gelukkig ben ik geen olifant

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Nienke! Grote blei!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe gaat het met jou en de a.s. nieuwe wereldburger Mieke??

Zal even niet meevallen als de temperaturen weer de 40 graden aan gaan tikken dus wens je veel sterkte toe.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goh, duidelijk dat ik ook wat afwezig ben zo de laatste maanden...

Van harte gefelicitaart!!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe gaat het met jou en de a.s. nieuwe wereldburger Mieke??

Zal even niet meevallen als de temperaturen weer de 40 graden aan gaan tikken dus wens je veel sterkte toe.

Gezien ik maar heel sporadisch opt moment het forum bij houd zal ik me even opnieuw voorstellen hans. Aangenaam Nienke

Met mij en de spruit gaat het best goed. Alles op 1/5 kracht met de hete dagen. Meer als wat op en meer waggelen zit er dan niet in.
Natuurlijk draaien de zaken wel gewoon door. Dus wel veel in de winkel om mensen blij te maken met fijne scheerspulletjes.

Helaas was de zwangerschapssuiker test positief. Dus elke dag 3x suikerwaardes prikken en goed opt eten letten, dan houden we de insuline hopelijk buiten de deur.
Wel weer extra controles daardoor. Ze kennen me onder de hand bij naam op de bloedafname int ziekenhuis haha.

Zaterdag zitten we op 30 weken en kan er langzaam afgeteld worden. Wel tijd dus om het een en ander in huis af te maken
Bij de eerste stond alles in maand 3 klaar. Nu moeten we nog aan namen bedenken beginnen. Maar dat komt ook vast goed.

Hoop dat jullie thuis ook de warme dagen goed doorkomen en dat het qua gezondheid ook goed gaat.
  • Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Goh, duidelijk dat ik ook wat afwezig ben zo de laatste maanden...

Van harte gefelicitaart!!

Dank je! Hier komt het er ook niet van. Tis dat er 1 disco houd in de buik. Anders is het na de werkdag niet veel meer als eten maken, beetje tv en plat. Ach ja, door dat “feestje” lees ik jullie berichtjes nu iig wel weer even bij
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sterkte met de laatste plusminus 10 weken Nienke. Hopelijk blijft de insuline buiten de deur!

Blijf je als zelfstandige tot het laatst werken of neem je wat rust in acht?

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sterkte met de laatste plusminus 10 weken Nienke. Hopelijk blijft de insuline buiten de deur!

Blijf je als zelfstandige tot het laatst werken of neem je wat rust in acht?

Dank je wel! Hoop dat het idd niet de volle 42 word, hopelijk is hij of zij het net als lotte al wat eerder zat .

Zolang het kan doe ik alles rustig aan zelf. Ik kan natuurlijk goed mijn eigen tempo en tijd indelen. Dus rust pakken waar nodig. Op de dag van bevallen liggen we er natuurlijk even “uit”. En daarna is het even kijken. Met lotte stond ik de volgende dag gewoon weer bestellingen te verwerken, maar je weet nooit. Gelukkig heb ik een man en schoonouders die het overpakken indien nodig. Dus de klanten merken er niks van

• Vind ik leuk 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.