Ga naar inhoud

Gold dollar 208

Tony
 Delen

Aanbevolen berichten

d1rk schreef 52 minuten geleden:

Ik vind Tony toch wel een baas hoor. Koopt 10 messen, slijpt ze, verstuurt ze voor een luttel bedrag. ?

Dirk, ik vond dat ik wel een keer iets terug mocht doen, heb veel plezier van het forum

• Vind ik leuk 11
  • Bedankt! 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht overigens niet dat ik dit nog een keer zal aanbieden, maar mocht iemand deze ronde gemist hebben dan kan hij, als hij dat wil, een gd208 los bestellen en dan zal ik hem tegen portokosten slijpen voor hem/hen.

deze aanbieding is beperkt geldig en is vooral bedoeld voor actieve leden die aan het mes willen, neem even contact met me op als je hier gebruik van wil maken.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit hetzelfde mes, hij lijkt nu een stuk goedkoper te zijn dat toen dit topic startte

US $15.90 | Gold Dollar 208 Straight Razor Cut Throat Shaving Folding Knife+ Leather Sharpening Belt Shaver Razor Strop For Men Shave Beard

https://s.click.aliexpress.com/e/P6seB8jzv

Owh nee sorry het was 10 voor 50, stom

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij mij op de deurmat. Tony bedankt!!

Vandaag een keer niet scheren en dan mag de gold dollar morgen laten zien wat hij kan. Mijn bevindingen zijn dan te lezen in scheer beurt van de dag.

Maar ik twijfel niet dat ,zover ik tot nu toe gelezen heb dit negatief zal zijn,

Lijken allemaal op elkaar maar toch even mijn plaatje

WP_20190402_12_42_15_Pro.jpg

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb de mijne binnen @Tony, nieuwsgierig en nerveus wat betreft een eerste voorzichtige poging, als @Kingjack zich al open haalt.. Ik zal het advies van Hans maar opvolgen enkel de wangen met beleid proberen, als de onzekerheid weg is langzaam uitbreiden. 

Ik zag overigens twee verschillende kanten aan de strop die je meegezonden had, advies over hoe te gebruiken @Tony?

Een foto komt later in het Laat je aankopen zien Item, als de Alpha Ecliptic ook binnen is ;-) 

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Wilco, eerste paar keer alleen de wangen totdat je het benodigde zelfvertrouwen hebt. De achterkant van de strop niet gebruiken. Het stroppen is iets waar je best wat tijd aan mag besteden. Oefenen met een botermes totdat je het gevoel hebt dat je echt zonder druk heen en weer gaat was het advies wat ik destijds kreeg. Succes

• Vind ik leuk 5
  • Bedankt! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heeft iedereen zijn mes ontvangen. Eentje is een tijd zoek geweest maar is gelukkig weer terecht. Er is wel een aantal uur in gaan zitten maar ik vond het wel leuk om een keer te doen. Ik hoop dat jullie er nog lang scheerplezier aan beleven.

• Vind ik leuk 4
  • Bedankt! 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 1 maand later...

Destijds heb ik de GD208 verkozen boven de GD66, hoewel twee zo duur duidelijk minder afgewerkt volgens de verhalen op andere fora.

achteraf toch maar een 66 besteld en naast een onafgewerkte 208 gelegd. Er zijn diverse verschillen te zien, de belangrijkste is wel de dikke schouder die uitgedund moet worden. Eens kijken hoeveel meerwerk dit is.

085FED24-873C-4C29-AE38-230E0162E689.jpeg

39A9C92B-D790-4883-BA1A-6F8101B1E803.jpeg

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Hoewel de GD66 prima scheert, beviel hij niet geheel. Ik heb ik een duidelijk voorkeur voor messen die een wat scherper toelopende teen hebben. Dit Maakt voor mij het scheren net onder de neusvleugel iets makkelijker. Vandaar de volgende aanpassing.

Teen reconstructie:

9C228F8D-FA1B-4202-A05A-37E4EC69D5AA.jpeg

7ED8BB9F-1C08-4C20-9D6A-18FBB17575FC.jpeg

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.