Ga naar inhoud

Gold dollar 208

Tony
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds begin januari een Gold dollar in huis voor test situaties. Dit mes draait al circa 6 weken vrijwel dagelijks mee als tweede mes om o.a. een DHZ strop te testen. Ik kan jullie vertellen dat het een prima mes is voor weinig geld. Wel dient het mes kwa geometrie wat aangepast te worden voor het geslepen kan worden. Ik wilde nog een tweede exemplaar aanschaffen en zag dat er ook keuze was om 10 exemplaren voor 50€ te kopen. Levertijd uit China kan meestal  Wat langer zijn.

mochten er een aantal (minimaal 5) mensen geïnteresseerd zijn dan ben ik wel bereid om deze aankoop te doen, de messen aan te passen, te slijpen en te verzenden voor 12,50€ p stuk. Mochten er meer dan 5 geïnteresseerden zijn dan wordt de totaalprijs 10€ p stuk. Verzending NL, voor Belgie komt er wat bij.

7290D61D-BD39-4BC9-8523-6262E3DE8CDC.thumb.png.c0910b0f56a65855a34d467809c75bcb.png

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, voor die prijs kan ik het wel eens proberen, zal alleen wel een aantal video's moeten gaan kijken om te zien hoe je zo een ding het beste gebruikt. Ik las toch echt op het forum dat ik niet de enige ben met af en toe een bibber in de hand, maar dat weerhield de ander er ook niet van met zo een vervaarlijk ding te scheren, dus, doe mij ook maar :-)

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, voor die prijs kan ik het wel eens proberen, zal alleen wel een aantal video's moeten gaan kijken om te zien hoe je zo een ding het beste gebruikt. Ik las toch echt op het forum dat ik niet de enige ben met af en toe een bibber in de hand, maar dat weerhield de ander er ook niet van met zo een vervaarlijk ding te scheren, dus, doe mij ook maar :-)
Een beetje bibber, geeft goede snit[emoji1787]

Harrie Kosses

• Vind ik leuk 2
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels gearriveerd, geen duane nodig bij een prijs van 12$!

ik zal er eentje per dag gaan aanpakken,

met een Dremel de hiel bewerken als het nodig is (vrijwel altijd), slijpen en een testshave doen

Classic Shaving heeft een foto getoond op hun website wat de voor en na situatie is van de hiel

2B7CAEFE-5710-458E-B772-6E1AD5435F70.jpeg

2115F374-189B-41E5-B633-475B375A9229.jpeg

01568666-A291-4DBB-A418-FFC164CCF948.jpeg

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitlevering op basis van binnengekomen betaling, de mensen die mijn rekening kennen hebben een dus een voorsprong

De betaling van Wim kamp is al binnen, wordt dus al eerste uitgeleverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.