Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb sinds begin januari een Gold dollar in huis voor test situaties. Dit mes draait al circa 6 weken vrijwel dagelijks mee als tweede mes om o.a. een DHZ strop te testen. Ik kan jullie vertellen dat het een prima mes is voor weinig geld. Wel dient het mes kwa geometrie wat aangepast te worden voor het geslepen kan worden. Ik wilde nog een tweede exemplaar aanschaffen en zag dat er ook keuze was om 10 exemplaren voor 50€ te kopen. Levertijd uit China kan meestal  Wat langer zijn.

mochten er een aantal (minimaal 5) mensen geïnteresseerd zijn dan ben ik wel bereid om deze aankoop te doen, de messen aan te passen, te slijpen en te verzenden voor 12,50€ p stuk. Mochten er meer dan 5 geïnteresseerden zijn dan wordt de totaalprijs 10€ p stuk. Verzending NL, voor Belgie komt er wat bij.

7290D61D-BD39-4BC9-8523-6262E3DE8CDC.thumb.png.c0910b0f56a65855a34d467809c75bcb.png

• I like it 4
Posted

Hmm, voor die prijs kan ik het wel eens proberen, zal alleen wel een aantal video's moeten gaan kijken om te zien hoe je zo een ding het beste gebruikt. Ik las toch echt op het forum dat ik niet de enige ben met af en toe een bibber in de hand, maar dat weerhield de ander er ook niet van met zo een vervaarlijk ding te scheren, dus, doe mij ook maar :-)

• I like it 2
Posted

Ko, in eerste instantie 1 mes per persoon.
Het meeste werk zit hem overigens in de aanpassing van de geometrie, het slijpen daarna stelt niet zoveel voor

Posted

Je mag mij er ook wel 1 doen als je genoeg hebt Tony. Ben wel benieuwd naar de GD, zeker als jij hem onderhanden neemt.

• I like it 1
Posted

Lijst tot nu toe

1. Chris

2. Koenfucius

3. Kitchen

4. Wilco

5. Ko

6. Harkos

7. Voor mijzelf een

8. Jos

9. Wim

10. Kingjack

Er zijn inmiddels 10 stuks besteld.

• I like it 1
  • Thanks! 3
Posted
Hmm, voor die prijs kan ik het wel eens proberen, zal alleen wel een aantal video's moeten gaan kijken om te zien hoe je zo een ding het beste gebruikt. Ik las toch echt op het forum dat ik niet de enige ben met af en toe een bibber in de hand, maar dat weerhield de ander er ook niet van met zo een vervaarlijk ding te scheren, dus, doe mij ook maar :-)
Een beetje bibber, geeft goede snit[emoji1787]

Harrie Kosses

• I like it 2
  • Haha 2
Posted

Prima, de lijst is vol, de messen besteld, ik hou jullie op de hoogte

• I like it 3
  • Thanks! 3
Posted

Inmiddels gearriveerd, geen duane nodig bij een prijs van 12$!

ik zal er eentje per dag gaan aanpakken,

met een Dremel de hiel bewerken als het nodig is (vrijwel altijd), slijpen en een testshave doen

Classic Shaving heeft een foto getoond op hun website wat de voor en na situatie is van de hiel

2B7CAEFE-5710-458E-B772-6E1AD5435F70.jpeg

2115F374-189B-41E5-B633-475B375A9229.jpeg

01568666-A291-4DBB-A418-FFC164CCF948.jpeg

• I like it 3
Posted

Voor versturen heb ik adressen nodig, graag een Pm van de mensen op de lijst

vervolgens krijg je van mij dan de bankinfo voor de betaling van 10€ 

Posted

Uitlevering op basis van binnengekomen betaling, de mensen die mijn rekening kennen hebben een dus een voorsprong

De betaling van Wim kamp is al binnen, wordt dus al eerste uitgeleverd.