Tony Posted March 16, 2019 Posted March 16, 2019 Ik heb sinds begin januari een Gold dollar in huis voor test situaties. Dit mes draait al circa 6 weken vrijwel dagelijks mee als tweede mes om o.a. een DHZ strop te testen. Ik kan jullie vertellen dat het een prima mes is voor weinig geld. Wel dient het mes kwa geometrie wat aangepast te worden voor het geslepen kan worden. Ik wilde nog een tweede exemplaar aanschaffen en zag dat er ook keuze was om 10 exemplaren voor 50€ te kopen. Levertijd uit China kan meestal Wat langer zijn. mochten er een aantal (minimaal 5) mensen geïnteresseerd zijn dan ben ik wel bereid om deze aankoop te doen, de messen aan te passen, te slijpen en te verzenden voor 12,50€ p stuk. Mochten er meer dan 5 geïnteresseerden zijn dan wordt de totaalprijs 10€ p stuk. Verzending NL, voor Belgie komt er wat bij. 4
koenfucius Posted March 16, 2019 Posted March 16, 2019 Dank je, aan die prijs en voorwaarden wil ik ook wel eens een open mes proberen. 1
WilcoRoos Posted March 16, 2019 Posted March 16, 2019 Hmm, voor die prijs kan ik het wel eens proberen, zal alleen wel een aantal video's moeten gaan kijken om te zien hoe je zo een ding het beste gebruikt. Ik las toch echt op het forum dat ik niet de enige ben met af en toe een bibber in de hand, maar dat weerhield de ander er ook niet van met zo een vervaarlijk ding te scheren, dus, doe mij ook maar 2
Ko Eversdijk Posted March 16, 2019 Posted March 16, 2019 Is het ook mogelijk om 1 geslepen en 1 onbewerkt, zo uit de doos te kopen. Om zelf te leren slijpen? Wat is dan de prijs?
Tony Posted March 16, 2019 Author Posted March 16, 2019 Ko, in eerste instantie 1 mes per persoon.Het meeste werk zit hem overigens in de aanpassing van de geometrie, het slijpen daarna stelt niet zoveel voor
Harkos Posted March 16, 2019 Posted March 16, 2019 Je mag mij er ook wel 1 doen als je genoeg hebt Tony. Ben wel benieuwd naar de GD, zeker als jij hem onderhanden neemt. 1
jos schenau Posted March 16, 2019 Posted March 16, 2019 Kan ik ook nog inschrijven ? Heb nl ook belangstelling! Jos 1
jos schenau Posted March 16, 2019 Posted March 16, 2019 Tony schreef 6 minuten geleden: Je staat erbij Jos Bedankt Tony. Ben benieuwd. ? 1
Ko Eversdijk Posted March 16, 2019 Posted March 16, 2019 Ik wil er ook wel 1 eventueel 2, zoals in mijn eerste reactie 1
Tony Posted March 16, 2019 Author Posted March 16, 2019 Lijst tot nu toe 1. Chris 2. Koenfucius 3. Kitchen 4. Wilco 5. Ko 6. Harkos 7. Voor mijzelf een 8. Jos 9. Wim 10. Kingjack Er zijn inmiddels 10 stuks besteld. 1 3
Harkos Posted March 16, 2019 Posted March 16, 2019 Hmm, voor die prijs kan ik het wel eens proberen, zal alleen wel een aantal video's moeten gaan kijken om te zien hoe je zo een ding het beste gebruikt. Ik las toch echt op het forum dat ik niet de enige ben met af en toe een bibber in de hand, maar dat weerhield de ander er ook niet van met zo een vervaarlijk ding te scheren, dus, doe mij ook maar Een beetje bibber, geeft goede snit[emoji1787]Harrie Kosses 2 2
Kamp Posted March 16, 2019 Posted March 16, 2019 Wil er ook graag 1 Tony, mooi om wat te slijpen erbij te hebben 1
Tony Posted March 17, 2019 Author Posted March 17, 2019 Prima, de lijst is vol, de messen besteld, ik hou jullie op de hoogte 3 3
Tony Posted March 25, 2019 Author Posted March 25, 2019 Inmiddels gearriveerd, geen duane nodig bij een prijs van 12$! ik zal er eentje per dag gaan aanpakken, met een Dremel de hiel bewerken als het nodig is (vrijwel altijd), slijpen en een testshave doen Classic Shaving heeft een foto getoond op hun website wat de voor en na situatie is van de hiel 3
Tony Posted March 25, 2019 Author Posted March 25, 2019 Voor versturen heb ik adressen nodig, graag een Pm van de mensen op de lijst vervolgens krijg je van mij dan de bankinfo voor de betaling van 10€
Tony Posted March 25, 2019 Author Posted March 25, 2019 Uitlevering op basis van binnengekomen betaling, de mensen die mijn rekening kennen hebben een dus een voorsprong De betaling van Wim kamp is al binnen, wordt dus al eerste uitgeleverd.
ChrisVanMeer Posted March 25, 2019 Posted March 25, 2019 Overgemaakt @Tony. Mijn adres heb je verwacht ik nog wel?
Recommended Posts