HiFuMi Posted March 15, 2019 Posted March 15, 2019 ik heb er een paar messen bij die bij het sluiten nogal gemakkelijk de zijkant raken dat geeft dan onder de loep toch een heel klein karteltje te zien kan ik dat gewoon verhelpen door een tikje op de pin te geven ik heb geen bolhamertje , maar mogelijk kan dat ook met een drevel of zo
Robgtt99 Posted March 15, 2019 Posted March 15, 2019 Of de achterkant van een lepel. Hielp bij mij in ieder geval.... De scales moeten nog wel recht zijn. Kan ook zijn dat deze iets vervormd zijn.
Ko Eversdijk Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 @kalerolf Je kan inderdaad zachtjes tikken met hamer, beter 100 zachte dan 4 harde.. Loopt hij rechts aan tik je links aan de achterkant van je pin..en andere kant andersom. Ik begrijp deze uitleg niet helemaal. Ik begrijp, dat je het mes neerlegt op de kant waar het mes aanloopt? En dan sla je op de achterkant van je pin. Sla je nu op de pin aan de kant van het blad of aan de kant van de angel? Naar mijn idee aan de kant van het blad? Misschien kun je iets duidelijker uitleggen? Alvast bedankt!
Snuff Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 eens kijken op youtube, staan filmpjes op hoe het moet 1
Recommended Posts