Ga naar inhoud
JazzyBeard

Help! Vergulde Hand Scheerzeep ander recept/ingredienten

Aanbevolen reacties

Eigenlijk dus wel DVH kennende daar heb je geen zweep voor nodig xD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Even een aanvulling op met svdv. Na een lange tijd weer eens een aangebroken vergulde hand extra fris te verschijn gehaald. Vandaag de tweede scheurbeurt met de extra fris, ondanks het flink laden van de borstel blijft de huid niet glad als je met een Timeless 0.95 OC scheert, deze is zo efficiënt dat er geen gladheid op de huid achterblijft als ik de vergulde hand scheerzeep gebruik. Met andere zepen blijft er eigenlijk altijd een gladde laag achter, het voordeel is wel dat je wil voorkomen dat het mesje te vaak over de huid gaat. Dus een mindere zeep geeft ze een beter scheer resultaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
UnShaven schreef 2 uur geleden:

Dus een mindere zeep geeft ze een beter scheer resultaat.

Deze stelling durf ik stellig te betwijfelen. O.o xD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
UnShaven schreef 6 uur geleden:

Met andere zepen blijft er eigenlijk altijd een gladde laag achter, het voordeel is wel dat je wil voorkomen dat het mesje te vaak over de huid gaat.

Die zeep is hopeloos en moet naar de psychiater, heeft hechtingsproblemen. Is het de moeite wel waard?

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Och weet je, ik heb, nu ik gevorderd ben in mijn ontdekkingstocht, weinig behoefte aan DVH meer. Echter. Als beginnend jochie nog met de Mach3 eenmaal de spuitbus verruild voor een goedkope Baleakwast en een puck Vergulde Hand was ik echt een blij mens: het heeft me wel degelijk geholpen de scheerbeurt tot genoegen te maken.
Kortom: Geweldig? Neen. Maar daarom verdient het nog niet geridiculiseerd te worden.

Precies.ook hier 20 Haar gebruikt naar volle tevredenheid. Echter nu al 10 niet meer omdat er erg veel beters is.

Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.