Ga naar inhoud
JazzyBeard

Help! Vergulde Hand Scheerzeep ander recept/ingredienten

Aanbevolen reacties

Daar staat weer tegenover Harrie, dat je met De Vergulde Hand steeds je scheerbeurt uitstelt, zodat je uiteindelijk met één zo'n bakje echt heel, heel lang doet.

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Barbiere di Figaro schreef 16 minuten geleden:

Daar staat weer tegenover Harrie, dat je met De Vergulde Hand steeds je scheerbeurt uitstelt, zodat je uiteindelijk met één zo'n bakje echt heel, heel lang doet.

op jullie site staat het oude doosje nog wel afgebeeld 👙

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
HiFuMi schreef 3 minuten geleden:

op jullie site staat het oude doosje nog wel afgebeeld 👙

Er zijn meer zaken online en offline waar je de oude verpakking nog kan kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Hanskoning Heb jij vergulde hand????????????????????????????????????????????????????????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Darth Vader schreef 2 uur geleden:

@Barbiere di Figaro beetje vreemd, produkt afkraken wat u zelf verkoopt. 

Juist heel verfrissend een aanbieder die nu eens wel een juist advies geeft, zeer te prijzen waren er maar meer van dit soort eerlijke neringdrijvende. :5a24cf7123c39_EmojiSmiley-106:

Harkos schreef 8 minuten geleden:

@Hanskoning Heb jij vergulde hand????????????????????????????????????????????????????????

Jawel en natuurlijk zo probeer ik mijn brede zeepkennis in stand te houden en tevens voor het vergelijk. :lol:

Barbiere di Figaro schreef 2 uur geleden:

:lol::lol: vandaar die 400 jaar

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Barbiere di Figaro schreef 2 uur geleden:

Ben ook blij, dat ik het eventueel ergens kan verkrijgen, maar de uitdaging ontbreekt wat🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Och weet je, ik heb, nu ik gevorderd ben in mijn ontdekkingstocht, weinig behoefte aan DVH meer. Echter. Als beginnend jochie nog met de Mach3 eenmaal de spuitbus verruild voor een goedkope Baleakwast en een puck Vergulde Hand was ik echt een blij mens: het heeft me wel degelijk geholpen de scheerbeurt tot genoegen te maken.

Kortom: Geweldig? Neen. Maar daarom verdient het nog niet geridiculiseerd te worden.

• Vind ik leuk 3
  • Bedankt! 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wij hebben (geloof ik) alleen nog de oude bakjes want de nieuwe bakjes is nog geen vraag naar. We verkopen nu nog wel eens naar Rusland, in aantallen die mij doen vermoeden dat ze daar weer doorverkocht worden. (Of er is een Rus die 2000 jaar oud kan worden.....)

In Nederland loopt dat niet zo hard he? Ze hadden een tijdje terug nog een mooie aanbieding bij de Op=Op-voordeelshop, voor ons goedkoper dan via de importeur... Gezien de berichten van vandaag over de Op=Op-voordeelshop begrijp ik dat nu ook weer volledig.

Btw, ik mag dan een beetje overdrijven (ridiculiseren?), maar eerlijk is eerlijk, ook voor dat geld is er echt betere zeep te vinden.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 10 uur geleden:

Och weet je, ik heb, nu ik gevorderd ben in mijn ontdekkingstocht, weinig behoefte aan DVH meer. Echter. Als beginnend jochie nog met de Mach3 eenmaal de spuitbus verruild voor een goedkope Baleakwast en een puck Vergulde Hand was ik echt een blij mens: het heeft me wel degelijk geholpen de scheerbeurt tot genoegen te maken.

Kortom: Geweldig? Neen. Maar daarom verdient het nog niet geridiculiseerd te worden.

dat vind ik ook

in de camper gebruik ik altijd een DVH stick en een krabber ( fatip ) in plaats van een open mes en allerlei luxe zepen

en afgelopen weekend verbaasde mij toch weer dat die combinatie heerlijk scheert en een perfect glad resultaat oplevert

voelde ook niet droog aan nadien ( ik doe altijd wel een drupje after shave balsem na het scheren )

ik kan het na ongeveer 800 scheerbeurten met open mes nog steeds niet beter :o

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm, misschien vind ik hem dan nu juist wel beter. Palmoliv vond ik ook altijd erg goed (niet onderzocht, maar de naam geeft wel aan dat er palmolie in zit ;) ). Binnenkort weer eens proberen. Vergulde Hand vond ik altijd maar gewoontjes.

Ze hadden dan wel beter een andere lijn kunnen starten naast de klassieke vgh ipv het vervangen.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

is het niet zo dat alleen de "DVH Extra Fris " anders van receptuur is

iemand die ik ken had recent een mail gestuurd over de inhoud , lijkt dat het toch dezelfde samenstelling is gebleven voor wat betreft de gewone DVH  :

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Feedback en vragen van klanten stellen wij altijd op prijs.

U geeft aan dat de scheerzeepkuipjes van De Vergulde Hand nog steeds 75 gram inhoud hebben.

Op dit moment zit er in de nieuwe verpakking van de scheerzeep original van De Vergulde Hand, extra inhoud.

Het uiterlijk van de verpakking is aangepast. De oude vertrouwde receptuur niet. De verpakking met de

scheerzeeptablet heeft daarom tijdelijk 20% meer inhoud. Op het kuipje staat 75 gram, op de deksel staat: 20%

extra inhoud. Alleen de deksel is aangepast. De inhoud  is nu tijdelijk 90 gram.

Omdat dit een tijdelijke actie betreft heeft de fabrikant er voor gekozen om alleen een vermelding op de deksel 

te doen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u fijne dag.

Met vriendelijke groet,

REMARK B.V.

Consumentadvies afdeling

Tineke en Monique

• Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Barbiere di Figaro schreef op 25-3-2019 om 23:11:

Wij hebben (geloof ik) alleen nog de oude bakjes want de nieuwe bakjes is nog geen vraag naar. We verkopen nu nog wel eens naar Rusland, in aantallen die mij doen vermoeden dat ze daar weer doorverkocht worden. (Of er is een Rus die 2000 jaar oud kan worden.....)

In Nederland loopt dat niet zo hard he? Ze hadden een tijdje terug nog een mooie aanbieding bij de Op=Op-voordeelshop, voor ons goedkoper dan via de importeur... Gezien de berichten van vandaag over de Op=Op-voordeelshop begrijp ik dat nu ook weer volledig.

Btw, ik mag dan een beetje overdrijven (ridiculiseren?), maar eerlijk is eerlijk, ook voor dat geld is er echt betere zeep te vinden.

Dat laatste is enkel een persoonlijke mening.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
kalerolf schreef 11 uur geleden:

Persoonlijke mening die door een gros van de forumleden als een persoonlijke mening word gezien.

Hmm. Er zijn dus enkelingen die een andere mening denken te hebben.

emoji1787.png

Vermoedelijk nog een vrijgezel. 😀

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
kalerolf schreef 23 uur geleden:

Persoonlijke mening die door een gros van de forumleden als een persoonlijke mening word gezien.

Hmm. Er zijn dus enkelingen die een andere mening denken te hebben.

emoji1787.png

Heel raak weer verwoord Rolf zo ken ik je wederom weer. :5a24cf7123c39_EmojiSmiley-106:

Maarrrrreeee hebben ze nu die mening of denken ze slechts die mening te hebben,  mogen wij vervolgens zelf kiezen zoals een keuzevraag in deze want met als onderwerp DVH is het antwoord mij reeds duidelijk. :lol:

Komt natuurlijk ook omdat ik nog steeds eeeeehhhhhhhh "gelukkig" getrouwd ben met mevrouw Koning. :/

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik zat net ff op de site van DVH te kijken bij de ingredienten.  Als ik die vergelijk met wat op het bakje staat dat ik nog heb staan hebben ze wel degelijk de samenstelling veranderd . Lekker eerlijk van zo'n marketing afdeling om te zeggen dat de samenstelling nog hetzelfde zou zijn :x:$

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Zag een tijd geleden ergens een topic / post over scheerzeep dat bv de vermelding van de ingrediënten veranderd was. Stoffen die eerst niet vermeld hoefden te worden moeten dat tegenwoordig wel. Wat betreft scheren, zowel de "oude" als de "nieuwe" origineel werken het zelfde.

Extra fris scheert net goed / slecht, wat je wilt ;) ruikt alleen iets "frisser"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
kalerolf schreef 10 uur geleden:

Ze mogen altijd een eigen mening hebben, mits het overeen komt met de alfamannenemoji23.pngemoji23.png een andere mening kan niet juist wezen.

Ehhh leest ze mee Hans?

Effe snel Rolf ze is effe bezig en je weet uit ervaring hoe ze is dus ik geef je effe snel gelijk en nu weer ssstttttt. :ph34r:

Ach weet je ook ik heb me jaren met DVH geschoren maar hoe zal ik het zeggen toen was het eeehhhh éénoog in het land der blinden en natuurlijk was het altijd een paar druppels glycerine toevoegen voor de verzorging en gaan. 

Maar nu je weet dat er zoveel beter op de markt is en daar wringt de schoen natuurlijk want waarom dus nog DVH gebruiken als je voor een redelijk extend bedrag wel kwaliteit in huis kan halen.

Of voor minder zelfs die fantastisch Arko zeep hoewel daar de geur wel even een puntje van zorg is.

Voor het overige steun ik je mening rond alfamannetjes want we zijn tenslotte toch................shit ze komt binnen ik sluit snel af Rolf. :S

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hé Rolf hoe verzorg je wonden die met een rijzweep zijn toegebracht?:sad:

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kouwe douche.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En gewoon jodium zout?  ik bedoel jodium is tenslotte toch ontsmettend.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
En gewoon jodium zout?  ik bedoel jodium is tenslotte toch ontsmettend.
Dat wil Gerda er dan wel inwrijven[emoji848][emoji1787]

Harrie Kosses

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet het niet maar opeens was die zweep in huis aanwezig. Dit nadat ik hier op ons prachtige forum de "nieuwe lijn" van de Vergulde Hand introduceerde en me had geschoren met die vernieuwde scheerstick wat weer marketing gelul bleek van die marketing lul van DVH want de receptuur is hetzelfde gebleven alléén is daar een nieuwe design :5a24cf3808c65_EmojiSmiley-37: (jammer ik mis hem hier, maar op mijn telefoon zit een smiley met zo'n groen overgevend hoofdje) verpakking en hebben ze natuurlijk direct de gelegenheid te baat genomen om de gehele lijn een % of 35 duurder te maken:evil:

En dat ik daar dan met open ogen intrapte ging mevrouw Koning waarschijnlijk weer eens te ver, effe kijke ze is niet in de buurt.............maar tussen ons gezegd en gezwegen dat is bij haar altijd heel snel zoals sommigen hier wel weten. :ph34r:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@JazzyBeard: heb je inmiddels al enig suggestie gekregen van onze medeforum leden over je dilemma?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
onno schreef 27 minuten geleden:

@JazzyBeard: heb je inmiddels al enig suggestie gekregen van onze medeforum leden over je dilemma?

Als je enigszins tussen de regels door kan lezen of gebruik maak van de zoekfunctie denk ik voldoende Onno.

Wat zelfs nog hierboven het antwoord dat alleen het design en niet de formule is veranderd op je wenken bediend worden heet dat.xD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.