Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal!  

Groetjes uit de V.S.!  Ik heet Richard en het is waar dat ik Amerikaan ben.  In juni zal ik Abraham hebben gezien. Bijna drie jaar geleden begon ik om mezelf Nederlands te leren.  Het is goed moeilijk dat ik gek ben! lol. Maar ik geniet om talen te leren. 'Tuurlijk spreek ik Engels (moedertaal) maar ook wat Italiaans.  

De Nederlanders bij theshaveden.com bevelen me aan om hier een lid te worden.  Dus...

Ik kijk er naar uit om over scheren te praten en Nederlands te oefenen.  Voelen jullie vrij om mijn berichten te corrigeren!

• I like it 4
  • Haha 1
Posted

Wow, knap dat je je aanmeld op een Nederlandstalig forum. De liefde voor het scheren moet wel erg groot zijn.

In ieder geval een prettige manier om je Nederlands te oefenen.

Welkom !

Posted

En het bijzondere is dat Rich de taal grotendeels via Duolingo heeft geleerd; via een app dus, en met veel doorzettingsvermogen.

Posted

Welkom!
Je komt me bekend voor van the Shave Den, voordat dit Nederlandstalige forum bestond las ik vooral op TSD!

Posted

Dank jullie wel voor het welkom en de complimenten!  

Ik woon in de staat Connecticut in een heel kleine stad van ongeveer 4.000 personen.  

Als @Johan heeft gezegd, komt mijn basiskennis van Duolingo.  Dus, kan ik niet goed praten.  Echt waar!  De computer-stem Duolingo is een geke mix robot, Vlaams, en echt Nederlands.  Maar ik probeer om mijn accent te verbeteren door middel van Nederlandse films en TV.  Ik schaam me om een kleine obsessie met de dramaserie Nieuwe Buren te toegeven.  ;) 

• I like it 3
Posted
Snuff schreef 6 uur geleden:

Welkom, heel tof dat je de Nederlandse taal meester bent B|

Bedankt, maar ik kan alleen maar om meester te streven.  Volgens duchpod101, heb ik CEFR niveau B1 of laag B2.  (met A1 accent.  lol)

• I like it 2
Posted

Welkom en succes met het aanleren van de Nederlandse taal.

Mijn echtgenote ( Thai) heeft de Nederlandse taal via school (in België) geleerd gedurende de laatste 18 maanden.

Ik weet dus hoe moeilijk het is om deze taal aan te leren.

Proficiat, je doet het goed en het kan alleen nog maar verbeteren.

• I like it 2