Kitchen Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Kan iemand mij de contactgegevens van MKeramiek geven? Aan Facebook doe ik niet (meer). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 @Michel (M keramiek) kan je dat vast vertellen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowman12 Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Staat gewoon op Google als je daar m keramiek intikt Adres: Karekiet 3, 3831 HM Leusden Provincie: Utrecht Telefoon: 033 494 5415 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartmen Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Ik dacht dat het in Drachten zat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitchen Posted March 2, 2019 Author Share Posted March 2, 2019 Bartmen schreef 44 minuten geleden: Ik dacht dat het in Drachten zat Dat dacht ik ook, zijn link in het winkel gedeelte van het forum werkt niet meer en op een vraag van Chris van Meer hierover is tot dusver nog geen reactie gekomen. Aangezien meerdere mensen hier een kom oid van hem hebben dacht ik dat er vast wel iemand een mailadres heeft. Of is dat een hele gekke gedachte van mij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Dat dacht ik ook, zijn link in het winkel gedeelte van het forum werkt niet meer en op een vraag van Chris van Meer hierover is tot dusver nog geen reactie gekomen. Aangezien meerdere mensen hier een kom oid van hem hebben dacht ik dat er vast wel iemand een mailadres heeft. Of is dat een hele gekke gedachte van mij?Neem eens contact op met Jan Zoethout. Die heeft regelmatig contact met hem. Harrie Kosses Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitchen Posted March 2, 2019 Author Share Posted March 2, 2019 Contact is inmiddels gelegd. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts