meemai Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Hallo, The Dutch Shaving Shop. Zo zie je hem soms wel eens op google. Natuurlijk is hij al redelijk bekend hier, maar wilde toch een topic maken over deze barbier. In het begin kocht ik wel eens iets bij hem, het was toen der tijd de eerste site die ik vond en ik vond het een prima site. Het navigeren lijkt soms een beetje moeilijk, maar het gaat om het afhandelen van bestellingen en de super service. Zo heb ik wel eens vragen gesteld en kreeg ik al erg gauw een mail terug. Maar dat is niet alles ik mocht ook naar hem toe komen, waar hij me de basics van het slijpen heeft laten zien. En ik mocht zelfs mijn twee messen die ik bij me had, daar slijpen. Hij deed het voor en keek hoe het mij afging. Hij had wel af en toe een klant die geknipt wilde worden, maar kwam zeker ook eens af en toe bij mij kijken hoe het ging tussen het knippen door. Paul is erg vriendelijk zo verkoopt hij ook open messen, en heb ik voor 55 euro eens een Thiers Issard Spartacus in goeie staat gekocht. Iets waar je normaal veel en veel meer voor betaald op ebay of zo. Maar wat me zonet was gebeurd, ik kocht een van de goedkoopste messen die hij op zijn site had en zette bij de beschrijving dat hij hem niet hoefde te slijpen voor mij omdat ik ging oefenen op slijpen met dat mes. Nou een tijdje later krijg ik een mail terug met het bericht dat het pakket morgen op de post gaat, en dat hij er een mes bij heeft gedaan om op te oefenen. Hoe vriendelijk is dat dan? Over deze winkel heb ik niets slechts te zeggen behalve dat het navigeren soms een beetje moeilijk lijkt te zijn. Hoewel dat prima gaat. De klantenservice die is echter top notch en geweldig. Kom je eens in Utrecht? Zou ik zeker eens naar hem toe gaan. Het advies is trouwens ook altijd mooi. Krijg altijd een mail terug, met een net antwoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Ik denk dat het goed voor Paul zou zijn als zijn website eens onder handen genomen werd. De site is echt onoverzichtelijk. Heeft hij ook een fysieke winkel waar je even rond kan snuffelen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted October 21, 2013 Author Share Posted October 21, 2013 Ik denk dat het goed voor Paul zou zijn als zijn website eens onder handen genomen werd. De site is echt onoverzichtelijk. Heeft hij ook een fysieke winkel waar je even rond kan snuffelen? Hmm de site is best goed te doen. Je moet wel even zoeken ja. Hij heeft een fysieke winkel. Er ligt wel veel in kasten en laden. Dus niet een winkel vorm zoals in de kruitvat. Maar je kan gewoon pinnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Maar wat me zonet was gebeurd, ik kocht een van de goedkoopste messen die hij op zijn site had en zette bij de beschrijving dat hij hem niet hoefde te slijpen voor mij omdat ik ging oefenen op slijpen met dat mes. Nou een tijdje later krijg ik een mail terug met het bericht dat het pakket morgen op de post gaat, en dat hij er een mes bij heeft gedaan om op te oefenen. Dat is inderdaad tof van hem, nu zal je kunnen oefenen zoveel je wil, hoop dat je het niet te snel opgeeft, durft wel eens het geval te zijn bij mensen met weinig geduld Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjdevos Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Prima service inderdaad van Paul en soms heeft hij ook wel eens echt leuke spullen tegen een goede prijs. De webwinkel is erg onoverzichtelijk. Ergens voelt dat wel als ouderwets snuffelen in laadjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShockWave_Omega Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Hier komt mijn eerste krabber vandaan. Was zeer snel in huis goed verpakt en compleet als per de site Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Ja, volgens mij had ik mijn Wilkinson Sword Classic ook bij hem gekocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorical Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Paul Cox, door z'n webwinkel moet je echt zoekend je weg vinden. Maar dan kan je pareltjes tussen de schelpen vinden. Ook zijn toko in Breukelen is geweldig. Je gaat voor het ene en je komt met veel meer thuis, gelukkig heeft hij pin. Babbelend over vroeger was er steeds meer dat ik uit zijn winkel wilde meenemen. Maar ik was sterk en heb die net geslepen Engelse messen aan een ander gegund. Maar die Kox ziet mij nog wel eens terug binnenkort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Wat kost een scheerbeurt bij Paul Cox? Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted October 22, 2013 Author Share Posted October 22, 2013 Maar wat me zonet was gebeurd, ik kocht een van de goedkoopste messen die hij op zijn site had en zette bij de beschrijving dat hij hem niet hoefde te slijpen voor mij omdat ik ging oefenen op slijpen met dat mes. Nou een tijdje later krijg ik een mail terug met het bericht dat het pakket morgen op de post gaat, en dat hij er een mes bij heeft gedaan om op te oefenen. Dat is inderdaad tof van hem, nu zal je kunnen oefenen zoveel je wil, hoop dat je het niet te snel opgeeft, durft wel eens het geval te zijn bij mensen met weinig geduld Haha nee komt goed, ik zal het geduld van een Socrates op zowel mes als steen uitoefenen en als wat is vraag ik het jou of maak ik een topic! Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Heb heel wat bij Paul Kox weggesleept! Eerste kennismaking was via de website, daarna ben ik er iedere keer op bezoek geweest (toen hij nog een 'echte' winkel had). De website is een organisatorisch wonder trouwens, vergeleken met wat daar allemaal opgestapeld en verstopt was.... Wat ik wel jammer vind is dat hij soms besluit een heel merk niet meer te voeren omdat 'iedereen' het heeft. In zekere zin heeft hij me daardoor als klant gedwongen om andere leveranciers te zoeken; dat kost hem dan helaas nog veel meer dan dat product want één potje (met net zoveel verzendkosten) bestellen doe je ook niet. Een toffe vent, zeker, maar misschien niet een commercieel wonderkind. Het rommelige van zijn winkel vond ik trouwens een flinke plus; waar vind je nog winkels met zoveel verrassingen in petto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted October 27, 2013 Share Posted October 27, 2013 Ik kom er ook graag. Maar de website is lastig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bar_Bier! Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Prima service inderdaad van Paul en soms heeft hij ook wel eens echt leuke spullen tegen een goede prijs. De webwinkel is erg onoverzichtelijk. Ergens voelt dat wel als ouderwets snuffelen in laadjes. De shop en site passen dus goed bij elkaar Hier komt mijn eerste krabber vandaan. Was zeer snel in huis goed verpakt en compleet als per de site Ook mijn eerste krabber komt bij Paul vandaan, een Timor (TTO) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 Toffe vent, kan geweldig vertellen, helaas dat door de hoge huurprijs ect de Winkel zoals hij was niet meer bestaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts