steefmobiel Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 hallo, ik ben stephan. Ik ben al enige jaren een klassiek scheerder en bezoek deze site het laatste half jaar regelmatig. Vandaag heb ik besloten maar eens te registreren, daar er steeds meer onderwerpen zijn waar ik op wil reageren en mijn kennis op het gebied van klassiek scheren van waarde kan zijn voor de vele beginnnende klassiek scheerders. Ik geniet veel van de waardevolle bijdrage van de ervaren leden en de vragen van beginners. Hopelijk kan ik een waardevolle bijdrage geven aan de mooie forum op het gebied van open scheermes en de- mes scheren. In ieder geval zal ik de discussies blijven volgen, met name waar het scheerzeep en aftershave betreft. Dat is namelijk wat in mij een hernieuwde interesse heeft aangewakkerd in klassiek scheren. Al die zeep en aftershave die tegenwoordig verkrijgbaar is online heeft voor mij een hele nieuwe wereld geopend, met als resultaat dat de vrouw de reader wegstopt als ze iets met scheren op het scherm voorbij ziet komen. mvg stephan
talibeard Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 Welkom Stephan en veel (scheer)plezier hier!
Snuff Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 Welkom, we stellen je bijdragen zeker op prijs!
meemai Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 Welkom, en alvast bedankt voor je hulp in mijn vorige topic. Mooi dat er weer wat kennis bij komt, die de beginners wilt helpen! Ik kan sowieso elke hulp gebruiken haha!
Marcel Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 Welkom Stephan, veel plezier hier en je kennis is altijd welkom!
PI56 Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 Welkom. En fijn dat je je ervaringen wilt delen.
steefmobiel Posted October 23, 2013 Author Posted October 23, 2013 Dank aan allen voor de vriendelijk en hartelijke reacties. mvg stephan
Recommended Posts