Jump to content

Malizia Uomo Gold en Vetyver

d1rk

Recommended Posts

Mirato is een van de grotere Italiaanse cosmetica producenten, deze  heeft een  heerlijke "Uomo"  lijn,  in verschillende geurvarianten, deze bevatten AS, deodorant, douchegel en een eau de toilette. Bij Dambiro.de heb ik de aftershaves uit de Gold  en een Vetyver lijn  gekocht, voor 2.90 en respectievelijk 3.90 per 100 ml. Het verbaast me dat er nauwelijks tot geen recensies over deze lijnen zijn geschreven, terwijl Mirato toch wel een serieus grote producent is.

Beiden producten komen  in een 100ml  glazen fles met plastic dop, best wel netjes voor dat prijssegment. Meestal wordt je in dat segment wel opgescheept met een compleet plastic fles, wat altijd wat goedkoper oogt, maar hier is dat niet het geval.

IMG-1164.jpg

IMG-1167.jpg

Qua geur is de Gold is een fijne kappers aftershave splash, niet opdringend, veel hout en volgens mij ook beetje musk, verder verzorgt het prima. Het is tot nu toe mijn 2e fles, echt een blijvertje wat dat betreft.

IMG-1170.jpg

De Vetyver aftershave is behoorlijk intens bij het opdoen, erg kruidig en grassige indruk. Vooral in de herfst en winter een heerlijke 'warme'  geur.

Beiden producten zijn de moeite waard om het uit te proberen, bij Dambiro.de krijg je nog een extra korting van 5 euro als je code d36x21 invoert bij het afrekenen van een bedrag van minimaal 30 euro.

• I like it 3
  • Thanks! 1