d1rk Posted February 9, 2019 Posted February 9, 2019 Hallo, Sinds kort ben ik weer herintredend met een Merkur Progress in combinatie met Feather blades, ondanks dat was ik niet helemaal tevreden met deze combinatie. Totdat ik op http://www.goedkoop-natscheren.nl/ las, dat Feathers DE soms TE scherp kunnen zijn voor bepaalde huidtypes. Ik wist niet dat dit fenomeen bestond, aangezien ik alleen maar Feather (superscherp) en Derby (botte rommel) ken, twee extreme uitersten dus. Dit gaf mij moed om DE scheren weer op te pakken, ik scheer nu Feather maar ik heb wel wat Russische DE samples besteld, ben benieuwd hoe het dan gaat. Verder haal ik mijn spulletjes bij DM drogeriemarkt in Duitsland of bestel ik het bij dambiro.de, bij de laatste heb ik de Malizia Uomo Gold en Vetyver ontdekt... ...verbaast me dat het hier in NL nauwelijks bekend is. Gr. Dirk
ChrisVanMeer Posted February 9, 2019 Posted February 9, 2019 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society 1
d1rk Posted February 9, 2019 Author Posted February 9, 2019 Omdat ik mijn eerste post niet meer kan veranderen. Hier mijn spulletjes ? 2
Loei Posted February 9, 2019 Posted February 9, 2019 Welkom! Die Dambiro heeft een leuk assortiment! 2
d1rk Posted February 9, 2019 Author Posted February 9, 2019 Loei schreef 5 minuten geleden: Welkom! Die Dambiro heeft een leuk assortiment! Jazeker, haal er alles vandaan ! Goede scherpe prijzen en prima service ook. 1
d1rk Posted February 9, 2019 Author Posted February 9, 2019 Is het mogelijk hier de reeds geplaatste berichten te bewerken? Soms wil ik wat aanvullen of slordigheden weghalen. Ik zie dat de mogelijkheid tot bericht aanpassen al mogelijk is.
Robert79 Posted February 9, 2019 Posted February 9, 2019 Welkom! Ja, het is mogelijk om je berichten aan te passen.
d1rk Posted February 9, 2019 Author Posted February 9, 2019 Robert79 schreef 1 minuut geleden: Welkom! Ja, het is mogelijk om je berichten aan te passen. Volgens mij was dat in mijn eerste posts niet mogelijk, maar dit heeft zich opgelost. ?
Recommended Posts