Ga naar inhoud

Verslag AS & EDT testers

WilcoRoos
 Delen

Aanbevolen berichten

Superli 37 mini Ice Tonic

- Tja, trillende handen, neen, niet vanwege de laatste test van de geurtjes (hoewel ik het jammer vind aan het einde van deze ontdekkingsreis te komen)  maar gewoon omdat ik dat regelmatig mee mag maken, waarom is dit relevant hoor ik jullie nu vragen? Wel, klein flesje met inhoud uitschenken in je open hand, een klein scheutje maar (je ziet hem al aankomen?) Yup, plons, 1/4 van het 20ml flesje, dus snel aangebracht op nek, kin, en ach waarom niet op het kortgeschoren bolletje...

Frisse menthol geur, met een achtergrond van een Eau de Toilette (wat dat dan ook moge betekenen) aan mijn hoela, de tranen lopen over mijn wangen, de 'ijsdampen' zijn zo heftig dat mijn neus gaat lopen, mijn ogen tranen en mijn scalp en kinnebak tintelen. Lichtjaren voorbij de Proraso Green Preshave frisse bries, wow, ik weet niet of ik hier klaar voor ben! Wakker ben ik wel, zoveel mag gezegd worden. De badkamer moet ik maar gaan luchten, een deel is in de gootsteen gekomen, en mijn echtgenote is geen uitgesproken fan van het menthol gebeuren (rare mensen heb je toch) en misschien moet ik zelf ook even een blokje omgaan en alle lokale ongedierte op de vlucht drijven met de dampen die van mij af vallen. 

Mijn katten zijn duidelijk geen fan van de lucht, de meest aanhalige van het stel wilde een kopje komen geven en deinsde achteruit, ze zitten op twee na nu op de patio boos door het raam naar me te kijken, en de andere twee zijn naar boven gevlucht.

Nu een kwartier later tranen mijn ogen iets minder, laten we zeggen dat ie in ongeoefende hand gevaarlijk dicht in de buurt komt van een 'weapons grade'  menthol product :-D Ga ik hem kopen? Nee, ik vind de restgeur te veel naar oude mannen ruiken [duikt voor de overvliegende inkoppertjes] ? 

Nu enige uren verder is de geur milder en meer in de richting van een barbershop geur, wel lekker, tja het flesje is nog niet leeg, nog een paar maal te gaan, als het totaalbeeld gelijk blijft toch maar eens checken wat deze per fles kost ;-) 

aangepast door WilcoRoos
Het laatste luchtje beschreven
  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Superli 37 mini Ice Tonic

- Tja, trillende handen, neen, niet vanwege de laatste test van de geurtjes (hoewel ik het jammer vind aan het einde van deze ontdekkingsreis te komen)  maar gewoon omdat ik dat regelmatig mee mag maken, waarom is dit relevant hoor ik jullie nu vragen? Wel, klein flesje met inhoud uitschenken in je open hand, een klein scheutje maar (je ziet hem al aankomen?) Yup, plons, 1/4 van het 20ml flesje, dus snel aangebracht op nek, kin, en ach waarom niet op het kortgeschoren bolletje...

Frisse menthol geur, met een achtergrond van een Eau de Toilette (wat dat dan ook moge betekenen) aan mijn hoela, de tranen lopen over mijn wangen, de 'ijsdampen' zijn zo heftig dat mijn neus gaat lopen, mijn ogen tranen en mijn scalp en kinnebak tintelen. Lichtjaren voorbij de Proraso Green Preshave frisse bries, wow, ik weet niet of ik hier klaar voor ben! Wakker ben ik wel, zoveel mag gezegd worden. De badkamer moet ik maar gaan luchten, een deel is in de gootsteen gekomen, en mijn echtgenote is geen uitgesproken fan van het menthol gebeuren (rare mensen heb je toch) en misschien moet ik zelf ook even een blokje omgaan en alle lokale ongedierte op de vlucht drijven met de dampen die van mij af vallen. 

Mijn katten zijn duidelijk geen fan van de lucht, de meest aanhalige van het stel wilde een kopje komen geven en deinsde achteruit, ze zitten op twee na nu op de patio boos door het raam naar me te kijken, en de andere twee zijn naar boven gevlucht.

Nu een kwartier later tranen mijn ogen iets minder, laten we zeggen dat ie in ongeoefende hand gevaarlijk dicht in de buurt komt van een 'weapons grade'  menthol product :-D Ga ik hem kopen? Nee, ik vind de restgeur te veel naar oude mannen ruiken [duikt voor de overvliegende inkoppertjes] [emoji12] 

Jij bent nog niet aan Kremlon toe[emoji1787]

Harrie Kosses

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarvoor hoeven we niet eens naar Breukelen te rijden de Kremlon Ice Cologne en bijvoorbeeld de Osage Rub zijn (en eigenlijk is hier het woord natuurlijk wel op zijn plaats) hier ook voorradig. :lol:

Maar wat nog veel beter werkt koop gewoon een paar zakken vol met van die heerlijke parelende koeldiamantjes waarmee je elk watertje,  pre-shave olie en zepen nog vriezender kan maken. 

Dus zijn er hier nu diverse huisgemaakte menthol pre-shave olien en één daarvan doet de Proraso groen pre-shave warm doen aanvoelen zo koud is deze bij het opbrengen.

Zijn er diverse Mama Bears zepen van een extra ladinkje koeldiamantjes voorzien en hebben allerlei niet en wel gementholeerde aftershaves zoals Speick, Floid, Alcolada etc van die witte diamantjes mogen begroeten. :5a24cf7b88814_EmojiSmiley-122:

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak ook gebruik van menthol kristalletjes. Voor een paar euro heb je al een zakje . Zomers voeg ik ze toe aan mijn aftershave of zeep voor extra koeling op het gelaat.  Maar een waarschuwing is op zijn plaats. . Let op hoeveel je bv bij je favoriete aftershave of zeep toevoegd Verleden jaar was ik wat te enthousiast met het toevoegen menthokristalletjes aan mijn aqua velva AS. Gevolg was dat een uur later mij de tranen nog over mijn edel gelaat biggelden.  Dus wat menthol toevoegen, schudden en proberen of je de juiste verhouding heb. Is het te weinig naar je zin , dan het zelfde handeling herhalen tot je de juiste verhouding heb.

Succes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menthol is op zich een geur die wel heel snel vervliegt dus als er iets te ruiken blijft is dat waarschijnlijk een andere toevoeging maar bij de Kremlon gaat het om de koudeval op de huid en niet om de geur.:5a2999a6257a0_EmojiNatur-111:

En één troost Wilco je went op den duur geheel aan menthol dus hier al jaren geen tranen of alleszins meer. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hanskoning schreef 1 uur geleden:

Menthol is op zich een geur die wel heel snel vervliegt dus als er iets te ruiken blijft is dat waarschijnlijk een andere toevoeging maar bij de Kremlon gaat het om de koudeval op de huid en niet om de geur.:5a2999a6257a0_EmojiNatur-111:

En één troost Wilco je went op den duur geheel aan menthol dus hier al jaren geen tranen of alleszins meer. :D

Opmerkelijk genoeg is de barbershop geur van de Ice Tonic er nog steeds om 22:30, daarmee is het de winnaar van de uithouders, en nadat de ergste geurpiek over is blijft een echt prettige geur over. Dus komt ie toch op de lijst, jammer van die Kremlon, ik hoopte dat die ook een bespeurbaar extra luchtje had (als ik de omschrijving las). Het geheel is wel van een geheel andere klasse als de creme en A.S. die ik toegezonden kreeg, zuchtjes wind vergeleken met windkracht 10 minimaal :-D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.