iwan073 Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 (edited) Ik merk dat ik fruitig ruikend scheerschuim lekkerder vind dan de zepen en crèmes met een parfum achtige geur. Zo zijn op dit moment mijn favoriete geuren: Sea Buckthorn - Edwin Jagger Lemon & Lime - Taylor of Old Bond Street Lime & Pomegranate - Edwin Jagger Ook vind ik de Van Der Hagen Deluxe heerlijk ruiken naar Shea Butter. En natuurlijk de Avocado van Taylor of Old Bond Street. Welke zepen passen nog meer in dat rijtje thuis? Ik neem aan de Grapefruit van Taylor of Old Bond Street. En welke nog meer? Misschien wat Italiaanse merken? Dit zijn dus de aanbevelingen (op volgorde van interesse): TFS - Bergamotto Neroli BdF - Esclusivo TFS - Barba Gialla TOBS - Grapefruit TOBS - Avocado TOBS - Lavender Edited October 21, 2013 by Guest
Marcel Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 TFS Bergamotto Neroli is dan een absolute aanrader. Eigenlijk is dat altijd een aanrader
Nix13 Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 Castle and Forbes Lime. Al heb je al een lime voldoet deze wel de criteria. En is echt lekker spul.
Noxa Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 (edited) TOBS Lavender vind ik erg lekker ruiken. Edited October 21, 2013 by Guest
iwan073 Posted October 21, 2013 Author Posted October 21, 2013 Castle and Forbes Lime. Wijkt hij wel een beetje af van de twee limes die ik al heb? TFS Bergamotto Neroli is dan een absolute aanrader. Wat voor geur zit hier aan?
iwan073 Posted October 21, 2013 Author Posted October 21, 2013 TOBS Lavender vind ik EEG lekker ruiken. Lavendel... Ik weet het niet. Zoveel schoonmaak spullen en huisgeurtjes ruiken naar lavendel. Ben bang dat ik het daarmee ga vergelijken
Nix13 Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 Castle and Forbes Lime. Wijkt hij wel een beetje af van de twee limes die ik al heb? TFS Bergamotto Neroli is dan een absolute aanrader. Wat voor geur zit hier aan? Geen idee hoe die andere twee Limes zijn. Dit is de enige die ik heb en vind deze iig wel lekker. Daar kan ik dus niet over oordelen.
Marcel Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 Castle and Forbes Lime. Wijkt hij wel een beetje af van de twee limes die ik al heb? TFS Bergamotto Neroli is dan een absolute aanrader. Wat voor geur zit hier aan? Zie de verklarende afbeelding hier: http://www.barbieredifigaro.nl/index.php?route=product/product&path=52_53&product_id=802
meemai Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 Sorry dat ik hier op inhaak maar ik had hier ook al een topic over gemaakt in blade and badger, maar weet iemand een perzik scheerzeep?
iwan073 Posted October 21, 2013 Author Posted October 21, 2013 Zie de verklarende afbeelding hier: http://www.barbieredifigaro.nl/index.php?route=product/product&path=52_53&product_id=802" onclick="window.open(this.href);return false; Ok, deze lijkt me ook wel interessant.
Marcel Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 Bergamotto Neroli is zoetig, citrus maar niet te. Ik vind het een geweldige geur. Niet onbelangrijk, de zeep is nog topkwaliteit ook.
iwan073 Posted October 21, 2013 Author Posted October 21, 2013 Ik zet 'm zeker op mijn verlanglijstje. Nog meer aanbevelingen?
bassochist Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 TOBS Lavender vind ik EEG lekker ruiken. Lavendel... Ik weet het niet. Zoveel schoonmaak spullen en huisgeurtjes ruiken naar lavendel. Ben bang dat ik het daarmee ga vergelijken daar was ik ook bang voor, maar ik heb net zoals jij ook een voorkeur voor de fruitige geuren, zoals de andere die je noemt, en ik heb daarna de lavender besteld, en op het moment gebruik ik niks anders meer als die levendel geur, ruikt echt niet zo sterk als die schoonmaakmiddelen
iwan073 Posted October 21, 2013 Author Posted October 21, 2013 daar was ik ook bang voor, maar ik heb net zoals jij ook een voorkeur voor de fruitige geuren, zoals de andere die je noemt, en ik heb daarna de lavender besteld, en op het moment gebruik ik niks anders meer als die levendel geur, ruikt echt niet zo sterk als die schoonmaakmiddelen Ok. Wie weet gaat die er ook nog komen dan!
Puerco Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 Vergeet ook de BdF Esclusivo niet met een heerlijke frisse citrus geur. Dit is de omschrijving van de geur volgens de site: De Artisan beschrijft de geur als volgt "Traditie en selectie geven de geur een onweerstaanbare frisheid, Bergamotto's fruitige geur en mediterrane orange zijn gecombineerd tot een geur waarin ook de geuren van de Provence herkend zullen worden" Zelf ruik ik vooral bergamot en mandarijntjes, heerlijk fris en verder net als de hele lijn een heerlijke rijk schuimende zeep.
talibeard Posted October 21, 2013 Posted October 21, 2013 Nog een TFS die voldoet; de Barba Gialla. Ik heb hem nog niet gebruikt, hij zat als extraatje bij mijn laatste bestelling bij BdF, maar die combinatie van Lime en Sinaasappel is zinderend. Waar veel citrus-achtige zepen toch soms neigen naar schoonmaakmiddel (op zich niet perse verkeerd) is dit echt een frisse fruitcocktail.
iwan073 Posted November 18, 2013 Author Posted November 18, 2013 Ondertussen heb ik de BdF Esclusivo en de TFS Neroli Strong aangeschaft. De Esclusivo viel me de eerste keer een beetje tegen, maar bij het tweede gebruik vond ik de geur al heel wat aangenamer. Ook de Neroli Strong is een heerlijke zeep. Lekker sinaasappel geurtje!
Recommended Posts