Ben1611 Posted February 7, 2019 Posted February 7, 2019 Hoi. Ben sinds kort besmet met het nat scheervirus. Gebruik momenteel een shavette (wat nog nie meevalt... Complete aluinblok verbruikt ??). Bedoeling is om een goeie straight razor te kopen. Eerst ffe aftasten... Ben meer van het aanschaffen van oude straight razors en deze restaureren. Dus indien nodig met alles erop en eraan. Zijn er inmiddels een 10-tal onderweg. Ik hoop hier van allerlei tips op te doen. En niet alleen voor de restauratie maar ook allerlei andere zaken die met nat scheren te maken hebben. Heel verhaal.... Tot lezens. Mvg Ben
ChrisVanMeer Posted February 7, 2019 Posted February 7, 2019 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Snuff Posted February 7, 2019 Posted February 7, 2019 Welkom en veel plezier met het restauratie project
DennisRichel Posted February 7, 2019 Posted February 7, 2019 Welkom Ben! Als je net besmet bent geraakt, kun je met je aanmelding hier de genezing volledig vergeten! Maar wees gerust, je bent hier onder een gezellige groep zieken 1
RolfMetHaar Posted February 7, 2019 Posted February 7, 2019 Welkom, ben benieuwd naar de restauraties!
Robgtt99 Posted February 7, 2019 Posted February 7, 2019 Welkom... en ik sluit mij bij de rest aan Benieuwd naar de restauraties en hoe je het aanpakt Dus als je er foto’s van wilt maken (stap voor stap) dan zou ik dat erg waarderen.
Recommended Posts