Ben1611 Geplaatst: 7 februari Hoi. Ben sinds kort besmet met het nat scheervirus. Gebruik momenteel een shavette (wat nog nie meevalt... Complete aluinblok verbruikt 😉😉). Bedoeling is om een goeie straight razor te kopen. Eerst ffe aftasten... Ben meer van het aanschaffen van oude straight razors en deze restaureren. Dus indien nodig met alles erop en eraan. Zijn er inmiddels een 10-tal onderweg. Ik hoop hier van allerlei tips op te doen. En niet alleen voor de restauratie maar ook allerlei andere zaken die met nat scheren te maken hebben. Heel verhaal.... Tot lezens. Mvg Ben Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ChrisVanMeer Geplaatst: 7 februari Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Snuff Geplaatst: 7 februari Welkom en veel plezier met het restauratie project Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tjebbe Geplaatst: 7 februari Welkom!Veel lees-, schrijf- & scheerplezier! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ph0real Geplaatst: 7 februari Welkom Ben! Als je net besmet bent geraakt, kun je met je aanmelding hier de genezing volledig vergeten! Maar wees gerust, je bent hier onder een gezellige groep zieken 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
RolfMetHaar Geplaatst: 7 februari Welkom, ben benieuwd naar de restauraties! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dajd94 Geplaatst: 7 februari Een hartelijk welkom! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
pern Geplaatst: 7 februari Welkom en ik ben benieuwd naar de restauraties Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Kingjack Geplaatst: 7 februari Welkom en veel plezier! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
peto Geplaatst: 7 februari Welkom...veel lees en scheerplezier..! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Robgtt99 Geplaatst: 7 februari Welkom... en ik sluit mij bij de rest aan Benieuwd naar de restauraties en hoe je het aanpakt Dus als je er foto’s van wilt maken (stap voor stap) dan zou ik dat erg waarderen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hanskoning Geplaatst: 8 februari Welkom op het forum Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Barbiere di Figaro Geplaatst: 9 februari Welkom en veel plezier hier! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites