WilcoRoos Posted February 6, 2019 Posted February 6, 2019 Ik zie dat er hele kleine sample flesjes zijn, maar waar kan ik een stel kopen in Nederland? Ik zie enkel de hele grote of de iets kleinere versies, maar om de diverse geuren te proberen word dat met bijna 8 euro per flesje ook een dure hobby. Ik had op ebay wel een verkoper gevonden die voor 0.99 Pond per sample verkocht, maar die levert niet buiten de UK Iemand suggesties? Het moet in ieder geval binnen de EU zijn, omdat anders aftershave weer retour afzender gaat.
Zaagmans Posted February 6, 2019 Posted February 6, 2019 Biedt BdF geen sample flesjes aan? Ik meende van wel namelijk.
peto Posted February 6, 2019 Posted February 6, 2019 Wilco, niet allemaal Pinaud maar wel andere testers erbij voor weinig. https://www.dutchshavingshop.nl/testers-a-s-cologne-e-d-t 1
WilcoRoos Posted February 6, 2019 Author Posted February 6, 2019 Zaagmans schreef 1 uur geleden: Biedt BdF geen sample flesjes aan? Ik meende van wel namelijk. Enkel de travel size, voor een sample veel te veel, 10ml of minder, en Pinaud heeft ze wel, maar buiten de US&UK zie ik ze nergens.
RolfMetHaar Posted February 6, 2019 Posted February 6, 2019 Enkel de travel size, voor een sample veel te veel, 10ml of minder, en Pinaud heeft ze wel, maar buiten de US&UK zie ik ze nergens.Ze hebben ook samples bij bdf. Je moet eerst de sample kiezen bij as voor 0 euro, en dan een selectie maken welke geur je wil.
WilcoRoos Posted February 6, 2019 Author Posted February 6, 2019 RolfMetHaar schreef 33 minuten geleden: WilcoRoos schreef 1 uur terug: Enkel de travel size, voor een sample veel te veel, 10ml of minder, en Pinaud heeft ze wel, maar buiten de US&UK zie ik ze nergens. Ze hebben ook samples bij bdf. Je moet eerst de sample kiezen bij as voor 0 euro, en dan een selectie maken welke geur je wil. Arg, jawel inderdaad gevonden, maar goed pas nadat ik sortering op prijs van laag naar hoog had gezet, 0 euro, en 2,50 per sample als je kiest inderdaad, bedankt! 1
Recommended Posts