bronda Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Even een probeer verpakking gekregen van de Muhle aftershave balm in de geur Sandalwood. Bij het opbrengen smeert deze balm ronduit goed uit. Maar die lucht! ronduit smerig, een irritante absoluut niet op Sandalwood ruikende geur. Meer een synthetische lucht die irritant overkomt. De geur begint gewoon te irriteren na een 15 tal minuten. Mijn gezicht maar afgespoeld en er een Crabtree & Evelyn sandalwood over heen gedaan, deze geur is heel wat anders dan de Muhle en kan je absoluut niet met elkaar vergelijken. Geen aanrader de Muhle sandalwood. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Ik heb óók de Sandalwood van Mühle/Edwin Jagger. Maar dan de scheerzeep. Ik ruik hem amper. Maar mijn vrouw vind hem vreselijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nix13 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Zo zie je maar weer dat een naam van de geur de lading niet altijd dekt. Heb hetzelfde met Sandelwood van Tobs (lekker) en Prorasso (muf) Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 De Sandalwood van Crabtree & Evelyn ben ik ook erg benieuwd naar. De Nomad en Sienna ook trouwens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Ik ruik de creme van Muhle inderdaad ook amper, terwijl die van TOBS lekker sterk aanwezig is. Ik vind de Muhle scheercreme zeker niet stinken, maar het geurt gewoon bijna niet. Volgens mij was ik zelf ook niet zo'n fan van de adb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Ik heb al jaren de sandelwood zeep en asb van TOBS in gebruik. Bevalt goed en ruikt lekker, maar niet overheersend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bronda Posted October 21, 2013 Author Share Posted October 21, 2013 De Sandalwood van Crabtree & Evelyn ben ik ook erg benieuwd naar. De Nomad en Sienna ook trouwens. De Sandalwood van Crabtree & Evelyn is absoluut een aanrader. Je doet er echt ongelooflijk lang mee. 2 tot 3 pufjes met het doseerpompje en je hele gezicht is perfect ingesmeerd en geeft en superieure hydratatie en een geweldige geur! er zit geen alcohol in de Sandalwood bij de andere twee namelijk wel. Vind ik persoonlijk niet prettig alcohol in aftershave balm. Ik spuit ook altijd aftershave met alcohol onder de halslijn. Ik gebruik hem gemiddeld 2 keer in de week en heb het flesje een jaar op dit moment en er zit nog de helft in dus absoluut zuinig in gebruik. Een aanrader deze Crabtree!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 De Sandalwood van Crabtree & Evelyn ben ik ook erg benieuwd naar. De Nomad en Sienna ook trouwens. Sandelwood heb ik onaangebroken, de sienna vind ik wel lekker om eerlijk te zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts