Jump to content

Muhle Sandalwood aftershave balm

bronda

Recommended Posts

Even een probeer verpakking gekregen van de Muhle aftershave balm in de geur Sandalwood.

Bij het opbrengen smeert deze balm ronduit goed uit.

Maar die lucht! :x ronduit smerig, een irritante absoluut niet op Sandalwood ruikende geur. Meer een synthetische lucht die irritant overkomt.

De geur begint gewoon te irriteren na een 15 tal minuten. Mijn gezicht maar afgespoeld en er een Crabtree & Evelyn sandalwood over heen gedaan, deze geur is heel wat anders dan de Muhle en kan je absoluut niet met elkaar vergelijken. Geen aanrader de Muhle sandalwood.

Ik ruik de creme van Muhle inderdaad ook amper, terwijl die van TOBS lekker sterk aanwezig is.

Ik vind de Muhle scheercreme zeker niet stinken, maar het geurt gewoon bijna niet. Volgens mij was ik zelf ook niet zo'n fan van de adb.

De Sandalwood van Crabtree & Evelyn ben ik ook erg benieuwd naar.

De Nomad en Sienna ook trouwens.

De Sandalwood van Crabtree & Evelyn is absoluut een aanrader. Je doet er echt ongelooflijk lang mee. 2 tot 3 pufjes met het doseerpompje en je hele gezicht is perfect ingesmeerd en geeft en superieure hydratatie en een geweldige geur! er zit geen alcohol in de Sandalwood bij de andere twee namelijk wel. Vind ik persoonlijk niet prettig alcohol in aftershave balm. Ik spuit ook altijd aftershave met alcohol onder de halslijn.

Ik gebruik hem gemiddeld 2 keer in de week en heb het flesje een jaar op dit moment en er zit nog de helft in dus absoluut zuinig in gebruik. Een aanrader deze Crabtree!!