Men Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 Overweeg wat producten te bestellen van Captain’s Choice, o.a. een scheerkom en wat crèmes. De verzendkosten via hun website zijn aanzienlijk: $30. Iemand een idee waar je deze producten gunstiger kunt krijgen?
Hanskoning Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 Via Maggard die ook douanevriendelijk versturen. http://www.maggardrazors.com/product-category/soaps-creams/captains-choice-soaps-creams/
Men Posted February 3, 2019 Author Posted February 3, 2019 Dank staat alleen dat de scheerkom niet internationaal verstuurd wordt.
DennisRichel Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 Je kunt denk ik t beste bij maggard bestellen en vervolgens de zending via een parcelzoom of soortgelijke dienst laten verzenden. Volgens mij willen zowel maggard als captains choice zelf de keramiek niet internationaal versturen. Ik had m laatst ook op t oog ? 1
Men Posted February 3, 2019 Author Posted February 3, 2019 parcelzoom is wijlen, shipito werkt goed.Thanks! Nog steeds best prijzig met $22 voor pakketje van een kilo. Kun je het beste met meerdere mensen tegelijkertijd bestellen.
efsk Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 Dat zijn de portokosten vanuit de vs nu eenmaal. Je kunt ook een abo nemen bij shipito, en dan pakketjes verzamelen en consolideren tot éen pakje. Dat loont bij drie pakjes, en na twee keer heb je je abo eruit en bespaar je. Moet je wel regelmatig bestellen in de vs. 1
Recommended Posts