Jump to content

Recommended Posts

Posted

Overweeg wat producten te bestellen van Captain’s Choice, o.a. een scheerkom en wat crèmes. De verzendkosten via hun website zijn aanzienlijk: $30. Iemand een idee waar je deze producten gunstiger kunt krijgen?

Posted

Je kunt denk ik t beste bij maggard bestellen en vervolgens de zending via een parcelzoom of soortgelijke dienst laten verzenden. Volgens mij willen zowel maggard als captains choice zelf de keramiek niet internationaal versturen. Ik had m laatst ook op t oog ?

• I like it 1
Posted
parcelzoom is wijlen, shipito werkt goed.

Thanks! Nog steeds best prijzig met $22 voor pakketje van een kilo. Kun je het beste met meerdere mensen tegelijkertijd bestellen.
Posted

Dat zijn de portokosten vanuit de vs nu eenmaal. Je kunt ook een abo nemen bij shipito, en dan pakketjes verzamelen en consolideren tot éen pakje. Dat loont bij drie pakjes, en na twee keer heb je je abo eruit en bespaar je. Moet je wel regelmatig bestellen in de vs.

• I like it 1