Ga naar inhoud
Men

Producten Captain’s Choice

Aanbevolen reacties

Overweeg wat producten te bestellen van Captain’s Choice, o.a. een scheerkom en wat crèmes. De verzendkosten via hun website zijn aanzienlijk: $30. Iemand een idee waar je deze producten gunstiger kunt krijgen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank staat alleen dat de scheerkom niet internationaal verstuurd wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kunt denk ik t beste bij maggard bestellen en vervolgens de zending via een parcelzoom of soortgelijke dienst laten verzenden. Volgens mij willen zowel maggard als captains choice zelf de keramiek niet internationaal versturen. Ik had m laatst ook op t oog 😉

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

parcelzoom is wijlen, shipito werkt goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
parcelzoom is wijlen, shipito werkt goed.

Thanks! Nog steeds best prijzig met $22 voor pakketje van een kilo. Kun je het beste met meerdere mensen tegelijkertijd bestellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat zijn de portokosten vanuit de vs nu eenmaal. Je kunt ook een abo nemen bij shipito, en dan pakketjes verzamelen en consolideren tot éen pakje. Dat loont bij drie pakjes, en na twee keer heb je je abo eruit en bespaar je. Moet je wel regelmatig bestellen in de vs.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.