Joris Posted February 1, 2019 Posted February 1, 2019 Ik heb al lang niet deelgenomen aan dit forum. De afgelopen 1,5 jaar heb ik uitsluitend electrisch geschoren. Ik gunde me om diverse redenen de tijd niet voor het heerlijke ritueel van een traditionele scheerbeurt. Een week geleden voelde ik de behoefte om het echte scheren weer op te pakken en snapte direct dat ik mezelf tekort gedaan heb. Doordeweeks heb ik echter het moment verplaatst naar de avond ('s ochtends nog steeds gladder dan electrisch!) Ik maak nu opnieuw een reis door mijn collectie. Gelukkig is het net zo vertrouwd als fietsen. Als ik mijn acquisities maar onder controle hou (ik heb nu alleen een paar mesjes in bestelling staan). 6
efsk Posted February 1, 2019 Posted February 1, 2019 fijn dat het herontdekken weer zo'n fijn gevoel geeft! 1
Hanskoning Posted February 2, 2019 Posted February 2, 2019 Voor mij de kans om je voor de eerste keer welkom te heten bij deze dus. 1
Dajd94 Posted February 2, 2019 Posted February 2, 2019 Welkom en een mooie keus om weer klassiek te gaan scheren! 1
Recommended Posts