Ga naar inhoud
Nienke

De Nieuwe Aanwinsten In FEB2019

Aanbevolen reacties

Naast wat uitbreidingen in het

Merkur assortiment:

15C

41C

34G

Hebben we nu ook verschillende verstuivers op de planken!

37a9929cb72083fa66ab84eb2b0ccdfc.jpg

En de eerste NOM varkensharen scheerkwastjes zijn binnen.

2c6aa01e1f19b150945d1d088dab1edf.jpg

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mooi, die houten greepjes van de NOM borstels!

Merci vinden wij ook.
Ze hebben nog veel meer en ook mooi geprijsde black fibre en Graudas scheerkwasten. Er zit dus nog wel meer moois en van hout aan te komen
  • Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nienke schreef 1 uur geleden:

Merci vinden wij ook.
Ze hebben nog veel meer en ook mooi geprijsde black fibre en Graudas scheerkwasten. Er zit dus nog wel meer moois en van hout aan te komen emoji6.png

Ik heb ze inderdaad al eerder gezien (op een plaatje, niet in het echt). De Mühle Black Fibre haren ben ik zelf niet zo'n fan van (maar ja, wie ben ik :P ). Dan liever de Graudas (pure badger), als dat tenminste dezelfde kwaliteit is als de HJM kwasten.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ze inderdaad al eerder gezien (op een plaatje, niet in het echt). De Mühle Black Fibre haren ben ik zelf niet zo'n fan van (maar ja, wie ben ik ). Dan liever de Graudas (pure badger), als dat tenminste dezelfde kwaliteit is als de HJM kwasten.

Ik heb nog een aantal hjmmetjes op de plank staan met een klassiek handvat. Na mijn idee is de knot van deze nom kwastjes net ietsje dunner, maar scheelt niet veel. Over de grepen ben ik erg te spreken. Bij de volgende voorraad die binnen komt laat ik nog wat meer modellen komen ter vergelijking en zal er ook een in gebruik nemen
  • Vind ik leuk 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.