Ga naar inhoud
Marloes

Even voorstellen

Aanbevolen reacties

Van Harte Welkom Marloes, 
Ow er is zoveel leuks te ontdekken op scheergebied. Wat boffen  die mannen van je. 

En vergeet niet dat er ook genoeg leuks voor jezelf is! Spreek uit ervaring ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Nienke Thanks! Ja daar ben ik inmiddels ook achter er, is al een rose gouden krabber voor mama onderweg uit china ;-) en De Dr. Harris Arlington in houten pot komt in het kastje stiekem voor mij :5a2999fb5be7e_EmojiObjects-17:

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Marloes welkom.

Ikzelf heb een Q shave, Merkur future kloon,  destijds besteld in China en bevalt goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom

Nu denk ik dat dit de eerste keer is dat er hier een vrouw haar hoofd zout gemaakt wordt ivm krabbers, kwasten& zepen.😀

Dus kan ik er ook nog een schepje bij doen. Je kan bij Koraat je eigen mes samenstellen.

Mijn vriendin gebruikt ook een krabber& is er blij mee.

En als je man het open mes niet wilt of de zonen, dan kan jij ze nog altijd tonen hoe het moet.:5a24cf259bf1f_EmojiSmiley-12:

Veel succes in je scheerreis! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@joebar Thanks! Waarschijnlijk komt hij deze week binnen, ik ben benieuwd!

@Tjoolder Thanks! Ik laat me niet gek maken, nee ook niet met Koraat :-) Voorlopig strikte regels hier in huis eerst leren krabben! Voorlopig gaat het iedereen goed af, behalve stukjes van mijn scheenbeen 🙄 De Böker mag voorlopig alleen naar gekeken worden maar de mannen vinden dat nu nog prima, mijn waarschuwingen schrikken gelukkig nog af ;-) 

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook hier welkom

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.