Stoppel Posted January 26, 2019 Posted January 26, 2019 Op de vrije markt een blister van deze mesjes gevonden. Hoewel eea al vrij oud is zit het metalen ‘doosje’ waar de mesjes inzitten nog veilig en wel achter/in het plastic. Deze mesjes komen volgens de achterzijde van de verpakking van “Schick Nederland BV Oderweg 1 1043 AG Amsterdam”. verder nog wat Gillette Platinum uit Sint Petersburg gescoord. Ook met deze mesjes heb ik nog geen ervaring.
Robert79 Posted January 27, 2019 Posted January 27, 2019 Ik heb deze mesjes hier ook liggen en denk dat ze ergens begin jaren 80 zijn gemaakt. Maar voor mij zijn ze iets te agressief, en zit ik na afloop met een branderig gevoel, een lichte jeuk en snijwondjes.
Stoppel Posted January 27, 2019 Author Posted January 27, 2019 Robert79 schreef 8 uur geleden: Ik heb deze mesjes hier ook liggen en denk dat ze ergens begin jaren 80 zijn gemaakt. Maar voor mij zijn ze iets te agressief, en zit ik na afloop met een branderig gevoel, een lichte jeuk en snijwondjes. Ik zal komende week eens gaan testen hoe ze het bij mij doen. 1
Recommended Posts