Jump to content

Recommended Posts

Posted

Na DE mesjes ook zeep bij de Eenheidsmaatschappij.

Voor 2 euro kun je deze aan je collectie toevoegen. Geurde prima, maar ik heb hem uiteindelijk laten liggen, heb nog wat zepen op voorraad die onaangeroerd zijn. Die ga ik eerst proberen.

.....Misschien dat ik hem alsnog haal....

IMG_3260.jpg

IMG_3261.jpg

IMG_3262.jpg

• I like it 2
Posted
De basisgeur schijnt een aroma van rookworst te bevatten. Met sub geurnoten van saucijzenbroodjes en verse slagroomtaarten.
Vergeet de romigheid van de tompoezen niet

Groeten

Henk-Jan

• Haha 1
Posted
Johan schreef 12 minuten geleden:

Ze hadden ooit ook uitstekende aftershave maar die is geloof ik uit het assortiment.

Ik heb staan te kijken maar kon naast een dag/aftershave balm niets anders vinden.

Posted

Weer 70 gram, ook weer een identieke stempel, de Engelse tekst is letterlijk hetzelfde als op de van der Lovett verpakking ..................dus ik denk dat we hier weer te maken hebben met een van der Lovett / Paul Kox zeepkloon.

• I like it 1
Posted
Weer 70 gram, ook weer een identieke stempel, de Engelse tekst is letterlijk hetzelfde als op de van der Lovett verpakking ..................dus ik denk dat we hier weer te maken hebben met een van der Lovett / Paul Kox zeepkloon.

Klopt Hans, dat viel mij ook al op.

Nou zijn er ook lieden die beweren dat de VdL zeep ook erg veel op de Fine scheerzeep lijkt, althans de eigenschappen dan.

Heeft iemand daar ervaring mee..?

Posted
Zijn dit v opzich prima zeepjes dan????

Groeten

Henk-Jan

Als het dezelfde basis is als de "Van der Lovett" zepen; zie mijn SvdD van 26 januari.
Posted
Hanskoning schreef op 25-1-2019 om 22:37:

Toch zit er wel een redelijk verschil in ingredienten. Veel palmgerelateerd spul in de Mr. Perfect.