Jump to content

Iemand enige ervaring met de laatste Windrose krabbers?

Recommended Posts

Posted

Windrose Titan 2

Ik ben heel nieuwsgierig of iemand deze al heeft, of heeft geprobeerd. 

Ik vind op dit moment deze toch wel aan de bovenkant zitten met wat ik aan een krabber zou willen uitgeven, en qua looks mag ie er van mij zijn!

Ik kwam met wat zoeken eerdere Windrose probeersels tegen in de 'SCHEEF' draad, met niet te complimenteuze commentaren over de afwerking, maar deze staat daar niet bij.

Is die nog steeds sub-par, of zijn ze ondertussen een stapje omhoog?

il_1140xN.1287202331_1vds.jpg

Posted
RolfMetHaar schreef 46 minuten geleden:
Kazuya17 schreef 1 uur terug:
Is dit niet gewoon hetzelfde als de Phoenix Artisan Acc. Bakelite Safety Razor open comb Slant ? Maar dan van metaal?

En niet slant

Wel hoor, alleen niet erg duidelijk

il_1140xN.1282233325_inx5.jpg

• Thanks! 1
Posted

Ik heb de bakkeliet versie, deze is behoorlijk agressief, en efficiënt. Maar let je niet goed op of een verkeerde hoek wordt dat ook direct afgestraft.

Succes ermee ?

Posted

De PAA BOC slant zowel als deze Windrose zijn kopieën van de Fasan Nr1. Die is van plastic, extreem licht en scheert als de besten. De PAA BOC slant scheert ook als de besten. De Windrose niet.

Posted

Blijf hier weg van de kwaliteit is zeer bedroevend en omdat het mesje geheel in de kop valt en de tolerantie gigantisch is valt hij bijna niet uit te richten.

En als je hem dan eindelijk redelijk heb liggen blijkt de kop bijna geen baardharen af te scheren.

Ziet er prachtig uit daarom heb ik de Windrose slants ook aangeschaft maar het is absoluut qua scheergedrag geen vergelijk met de originele scheerhoofden.

• I like it 1
  • Thanks! 1