meemai Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Gezien mijn vorige paint wilde ik er nog een maken puur om te relaxen. Maar goed ik had dus een mooi mes gevonden en deze besteld, vervolgens zou hij met de post komen. En na dagen wachten dat hij uiteindelijk in Nederland was kreeg ik een track and trace. Deze werkte echter nooit... Daarna een dag later stond ik te koken, en opeens zie ik door ons raam een post nl bus komen, dus ik ging al naar de deur. Maar helaas hij reed gewoon door en moest dus niet bij mij zijn..... Uiteindelijk weet ik niet waar mijn pakket uithangt volgens de klantenservice klopt mijn code uit Zwitserland niet want dit is voor een pakket die van Zwitserland komt. Maar het pakket waar ik de Zwitserse track and trace van had gekregen moet volgens post.nl naar Utrecht. Terwijl wel mijn naam en adress op het pakket staan? Fout van de douane misschien? Maja een tragische gebeurtenis. Want ik weet niet waar ik aan toe ben. :'( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaggy Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Zorgelijk, maar bekend. T/T codes uit het buitenland werken zelden goed. Vaak een kwestie van goede hoop en vertrouwen. Altijd klôte dat soort dingen. Hoop dat je mes snel arriveert iig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted October 19, 2013 Author Share Posted October 19, 2013 Zorgelijk, maar bekend. T/T codes uit het buitenland werken zelden goed. Vaak een kwestie van goede hoop en vertrouwen. Altijd klôte dat soort dingen. Hoop dat je mes snel arriveert iig. Ja het enige waar ik me zorgen over maak is het volgende. Mijn Zwitserse barcode heb ik gekregen van de gene die hem aan mij verkocht. Deze is afgegeven in een stad waar hij woont. En het lijkt mij sterk dat twee Zwitsers in hetzelfde kleine dorpje om de zelfde tijd of zelfde dag een pakket naar Nederland sturen.. Lijkt me stug... Maar goed wat wel kan is dat inderdaad de post.nl het verkeerde pakket hebben gematched aan de mijne. Maari k heb de Zwitserse post gemaild. Fr 18.10.2013 16:32 Zustellversuch: Empfänger abwesend 114622 Fr 18.10.2013 17:35 Zustellversuch: Empfänger abwesend 114622 Fr 18.10.2013 17:35 Zustellversuch: Empfänger abwesend 158065 Dit was het laatste, en op Zaterdag is er niets veranderd dus ach ik zie wel. Hopelijk kan ik er aan geloven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Als het bij een vertrouwde verkoper is zou ik me geen zorgen maken. Track and trace uit het buitenland werkt zelden. Je pakket komt vanzelf wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Inderdaad is track and trace heel onbetrouwbaar maar komt bijna altijd goed aan, is alleen niet of heel moeilijk te volgen, meestal zie ik pas info als de ontvanger het al heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted October 22, 2013 Author Share Posted October 22, 2013 Yo het is goed gekomen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts