Loei Posted January 15, 2019 Posted January 15, 2019 Iemand ervaring met deze "shavette"? https://www.razorine.com Lijkt me best interessant voor de prijs.
Noud Posted January 15, 2019 Posted January 15, 2019 Apart geval. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik heb er geen ervaring mee, ben deze ook nog nooit tegengekomen ergens trouwens...?
roland Posted January 15, 2019 Posted January 15, 2019 Nog nooit gebruikt maar 't handvat lijkt me erg dun en glad icm water en zeep...
efsk Posted January 15, 2019 Posted January 15, 2019 De duitsers zijn net een passaround begonnen met zo'n ding, dus daar zullen de gebruikerservaringen binnenkort te lezen zijn. Ik zal het eens in de gaten houden. 1 1
onno Posted January 15, 2019 Posted January 15, 2019 efsk schreef 27 minuten geleden: ...... een passaround ...... Met een wat???????????? 1 1
Moods Posted January 15, 2019 Posted January 15, 2019 Doorgeefronde? Of is dat ook geen Nederlands? 1
Loei Posted January 15, 2019 Author Posted January 15, 2019 efsk schreef 49 minuten geleden: De duitsers zijn net een passaround begonnen met zo'n ding, dus daar zullen de gebruikerservaringen binnenkort te lezen zijn. Ik zal het eens in de gaten houden. Oehh dat zou erg fijn zijn als je hun bevinden hier zou willen delen! 1
efsk Posted January 15, 2019 Posted January 15, 2019 onno schreef 40 minuten geleden: Met een wat???????????? Ja, zo heet dat daar. Ik snapte het ook al niet. 1
Hans1980 Posted January 26, 2019 Posted January 26, 2019 Als ik het goed zie is dit dus een krabber met het handvat aan de zijkant. (safety Shavette?) Leuk concept. Misschien kan het beginners helpen als opstapje richting open mes. PS:Vlak onder de neus scheren lijkt me moeilijk met zo'n ding.
Loei Posted February 13, 2019 Author Posted February 13, 2019 @efsk: Heeft men al wat ervaringen gedeeld vanuit de Duitsers?