Ga naar inhoud
Ash17

Scheerbrand door aluin?

Aanbevolen reacties

Zelf ben ik links met knippen, maar heb dit geleerd met een rechtse schaar. Met een linkse schaar ga ik juist scheef haha. Schrijven doe ik rechts omdat dit op school moest, maar eigenlijk kan ik alles 2 handig.

Ik heb net een bestelling weg en zag bij de snor en baardspullen linkshandige scharen. Bij de nagelschaartjes niet opgelet en zal vast kloppen dat die er niet zijn. Maar zo eigenwijs als ik ben kijk ik er morgen toch ff naar

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nienke schreef 8 minuten geleden:

Zelf ben ik links met knippen, maar heb dit geleerd met een rechtse schaar. Met een linkse schaar ga ik juist scheef haha

omdat wij hebben geleerd bij het knippen de duim naar de palm te trekken :)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
omdat wij hebben geleerd bij het knippen de duim naar de palm te trekken

Hahaha geloof je gelijk. Als 3jarige denk je nog niet echt over de techniek na, alst maar lukt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nagelschaartjes zijn er niet links en rechts. Gewone scharen hebben wel degelijk nut. Als linkshandige duw je de snedes uit elkaar bij een gewone, rechtshandige schaar.

ed23c5a4b1ca7a8a026010f9250363c7.jpgdd6a9fb9a78cf3a375fd2dff612a8c1b.jpg30cbf14f3802cfb2fc96023803990b4e.jpg
Ja ja gevonden!
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

gat in de markt. iedereen heeft nu namelijk een rechts- én een linkshandig nagelschaartje nodig!

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

omdat wij hebben geleerd bij het knippen de duim naar de palm te trekken

Terwijl ik het geleerd heb (op latere leeftijd) om de pink te bewegen ipv duim.

Overigens links en rechtshandig net zo netjes knippen met rechtshandige schaar is net zoals bij scheren gewoon vaker doen..

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb vandaag toch weer de aluin gebruikt (ik ben eigenwijs).

Maar nu heb ik ineens hele witte uitslag in mijn hals. Het lijkt wel zout en het is bijna niet weg te wassen.

Dus exit aluin!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom @Ash17

Daarom laat ik de aluin links liggen en gebruik hem enkel om met de vingers van de niet scheerhand over te gaan bij het scheren met open mes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.