Guest Posted January 6, 2019 Posted January 6, 2019 Heeft er iemand ervaring met de Supermax stainless mesjes? Voordeligscheren.nl heeft nl een mooie (denk ik) aanbieding. 100 mesjes voor €7,50 gratis verzending https://www.voordeligscheren.nl/supermax-scheermesjes-100st 200 mesjes voor €9,95 gratis verzending https://www.voordeligscheren.nl/supermax-scheermesjes-plat-stainless-20-x-10-mesjes Bvhd.
Moods Posted January 6, 2019 Posted January 6, 2019 Onder anderen Harkos heeft ze al eens getest en inderdaad kwamen ze er niet echt goed uit....
Hanskoning Posted January 6, 2019 Posted January 6, 2019 Een terugkerende huiver overvalt mij Supermax brrrrrrrr veel slechter is er niet. 2
Kazuya17 Posted January 6, 2019 Posted January 6, 2019 Ik heb deze ook gehad, ik heb er geen goed woord voor over. Succes ermee.
Tinboy Posted January 7, 2019 Posted January 7, 2019 Wow, dat is wel heel eensgezind van jullie! Echt niemand die iets wil zeggen in de trand van, valt best mee met de juiste techniek? Ben ik niet gewend van het internet ?! 1
Hanskoning Posted January 7, 2019 Posted January 7, 2019 Tinboy schreef 3 uur geleden: Wow, dat is wel heel eensgezind van jullie! Echt niemand die iets wil zeggen in de trand van, valt best mee met de juiste techniek? Ben ik niet gewend van het internet ?! Wil je er achterkomen waarom die eensgezindheid gebruik ze dan een keer. 2 1 4
Tinboy Posted January 8, 2019 Posted January 8, 2019 Misschien wanneer ik alle andere beschikbare mesjes heb geprobeerd. Duurt nog wel even.
Bartmen Posted January 8, 2019 Posted January 8, 2019 @Tinboy ik vind de supermax platinum wel goed. Durf hier bijna niet te zeggen 1 1
Hanskoning Posted January 8, 2019 Posted January 8, 2019 Tinboy schreef 20 uur geleden: Wow, dat is wel heel eensgezind van jullie! ? Ben ik niet gewend van het internet ?! Bartmen schreef 6 minuten geleden: @Tinboy ik vind de supermax platinum wel goed. Durf hier bijna niet te zeggen Kijk eens aan dat noemen ze op je wenken bediend worden.
Harkos Posted January 8, 2019 Posted January 8, 2019 [mention=1236]Tinboy[/mention] ik vind de supermax platinum wel goed. Durf hier bijna niet te zeggen [emoji37]Lichte baard? Harrie Kosses https://www.kosses.nl
Harkos Posted January 9, 2019 Posted January 9, 2019 Bartmen schreef 1 uur geleden: @Harkos Ja klopt, beetje gemiddeld Dan lukt het wel met de Super-Max Platinum en de Super Platinum, maar helemaal top worden ze niet. Voor hetzelfde geld is er zoveel beters! 2
Tinboy Posted January 9, 2019 Posted January 9, 2019 Bedankt @Bartmen . Ik begon mij al zorgen te maken, tegenstrijdige meningen zijn tenslotte het bestaans recht van een forum. Wordt zo'n saaie boel als iedereen het met elkaar eens is ?. 1
Hanskoning Posted January 9, 2019 Posted January 9, 2019 Wil je wat reuring vraag eens ieders mening over bijvoorbeeld een aluinblokje moet die wel of geen voetje hebben, is Vergulde Hand nu wel of geen lekkere zeep, moet je MWF wel of niet op zijn kop laden, hebben die Amerikanen altijd gelijk oftewel hebben zij ten allen tijden meer scheerkennis als wij domme Nederlanders en Belgen, kan je met een 1305 kwast je gehele scheerbeurt doen of slaat het schuim dood in deze kwast, is alles wat uit China beter komt beter dan uit het kapitalistische Amerika, Jabonman zepen wel of geen troepzeep?? Reuring gegarandeerd zo kan ik je verzekeren. Blijven wel vragen over die het vragen niet waard zijn zoals is Cella en andere van die amandeltroe...............zooi geschikt voor een verfrissende scheerbeurt ?? Wel hier kan geen discussie over ontstaan het is antwoord is natuurlijk.......absoluut niet.
Bartmen Posted January 9, 2019 Posted January 9, 2019 @Tinboy Mijn ervaring is gewoon proberen ...dan weet je het uit eerste hand. Vele vinden supermax ruk. Maar dat hoeft voor jou niet zo te zijn. En soms is het ook zo als je jaren verder bent en dan weer een mesje probeert die je toen zo slecht vond, nu wel goed scheert. En voor het budget hoef je het niet te laten. Het verschil tussen een redelijk mesje en een goed mesje is ook maar een paar cent... Vaak iets meer uitgeven scheelt een bak ellende
Hanskoning Posted January 10, 2019 Posted January 10, 2019 Geef ik alleen het advies om niet direct 100 of 200 stuks in te kopen of je moet oud ijzer boer zijn natuurlijk.
Guest Posted January 11, 2019 Posted January 11, 2019 Hanskoning schreef 22 uur geleden: Geef ik alleen het advies om niet direct 100 of 200 stuks in te kopen of je moet oud ijzer boer zijn natuurlijk. Ligt er dan wel aan wat de oud ijzer prijs is
Recommended Posts